Φαίνεται πως το 2017 ήταν μια πραγματικά υπέροχη χρονιά για την Apple, την Google και τους χρήστες κινητών όπως αναφέρουν τα αποτελέσματα από την πρόσφατη νέα μελέτη της εταιρείας SensorTower που διαξάγει συνεχώς διάφορες έρευνες. Με τα νέα δεδομένα της εταιρείας, μαθαίνουμε πως οι χρήστες κινητών τηλεφώνων δαπάνησαν τουλάχιστον 58,6 δις. δολάρια σε εφαρμογές και παιχνίδια του περασμένου έτους μέσω αγορών εντός της εφαρμογές, μέσω ετήσιων συνδρομών και με την εγκατάσταση εφαρμογών υψηλής ποιότητας τόσο στο AppStore όσο και στο Google Play. Αρκεί να πούμε ότι πρόκειται για αύξηση κατά 35% σε σχέση με το 2016.
To Google Play βρίσκεται πολύ μπροστά από το κατάστημα εφαρμογών της Apple όσον αφορά το θέμα πρώτες εγκαταστάσεις νέων εφαρμογών, με την έκθεση που δημοσιεύθηκε να επιβεβαιώνει πως υπήρξε αύξηση κατά 13% παγκοσμίως όσον αφορά την πρώτη εγκατάσταση ορισμένων εφαρμογών.
Ενώ οι λήψεις εφαρμογών του Google Play αυξήθηκαν κατά 16,7% για να φτάσουν τα 64 δισεκατομμύρια, οι εφαρμογές App-App για πρώτη φορά αυξήθηκαν μόνο κατά 6,7% (28 δισεκατομμύρια). Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους το Google Play είχε περισσότερες εγκαταστάσεις εφαρμογών για πρώτη φορά από το App Store είναι η υιοθέτηση υψηλότερου ποσοστού Android συσκευών στις αναδυόμενες αγορές. Εξάλλου η Google εξακολουθεί να υποστηρίζει το πρόγραμμα Android One, το οποίο φέρνει φθηνά, συμπαγή smartphones σε αγορές όπου τα κινητά τηλέφωνα εξακολουθούν να κυριαρχούν.
Ωστόσο, αν είστε προγραμματιστής εφαρμογών, πιθανότατα θέλετε να ξεκινήσετε πρώτα την διάθεση των app σας στο App Store, καθώς οι χρήστες του iOS δαπάνησαν περίπου 38,5 δισ. δολάρια στο App Store το 2017, ενώ οι χρήστες του Android δαπάνησαν μόνο 20,1 δισ. δολάρια στο Google Play. Το ίδιο ισχύει και για τα έσοδα από τα smartphones σε όλο τον κόσμο, όπου το App Store κερδίζει μεγάλο ποσοστό. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έσοδα των παιχνιδιών τόσο στο App Store όσο και στο Google Play αυξήθηκαν 30% από το 2016.
[via]