Ο κύκλος ζωής τόσο των παιχνιδομηχανών της Sony όσο και της είναι μεγαλύτερος από εκείνον των περισσότερων σύγχρονων υπολογιστών, κατά μέσο όρο 6-7 χρόνια. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι κονσόλες παιχνιδιών επόμενης γενιάς – το PlayStation 5 και το Xbox Series X – έχουν αποδειχθεί δαπανηρές στην κατασκευή, η Sony και η Microsoft θα θέλουν να επεκτείνουν ακόμη περισσότερο τον κύκλο ζωής τους. Αλλά αν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών cloud έλαβαν μια ισχυρή ανάπτυξη, τότε ούτε το PlayStation 6 ούτε ο διάδοχος του Xbox Series X μπορεί να εμφανιστούν.
Ενώ οι υπηρεσίες gaming cloud όπως το Google Stadia και το Apple Arcade δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τις κονσόλες παιχνιδιών, ωστόσο, τα επόμενα 7 χρόνια μπορούν να αλλάξουν τα πάντα και έτσι το “cloud gaming” θα είναι σε θέση να ανταγωνίζεται με τα PlayStation και Xbox.
Ταυτόχρονα, οι υπηρεσίες cloud θα έχουν το παραδοσιακό πλεονέκτημα στην ευελιξία: αναπαραγωγή ακόμη και σε smartphone, ακόμη και σε tablet, υπολογιστή ή φορητό υπολογιστή. Βάσει αυτών των συμπερασμάτων, οι αναλυτές της Citi Securities Japan κάνουν την υπόθεση ότι το PlayStation 6 ενδέχεται να μην εμφανιστεί ποτέ. Οι χρήστες θα συνηθίσουν με την ύπαρξη των cloud υπηρεσιών με παιχνίδια και απλά δεν θα χρειαστούν μια εξαιρετικά εξειδικευμένη gaming συσκευή.
[via]