Κάθε φορά που ξεκινά μια νέα γενιά κονσόλα, υπάρχει ένα πρώιμο στάδιο κατά το οποίο οι παίκτες που είχαν την κονσόλα προηγούμενης γενιάς θα πρέπει να αποφασίσουν εάν αξίζει τον κόπο να εγκαταλείψουν την τρέχουσα βιβλιοθήκη παιχνιδιών τους. Για να ενθαρρύνουν τους παίκτες να κάνουν τη μετάβαση, οι κατασκευαστές παιχνιδομηχανών έχουν δημιουργήσει αποκλειστικούς τίτλους κονσόλας για να προσελκύσουν τους παίκτες στα νεότερα μηχανήματά τους.
Ωστόσο, αυτή δεν θα είναι μια στρατηγική στην οποία θα επικεντρωθεί η Microsoft για την νέα κονσόλα Xbox Series X. Σε συνέντευξή του στο GamesIndustry.biz, το ανώτερο αφεντικό του τμήματος Xbox, Phil Spencer δηλώνει ότι η στρατηγική της εταιρείας για τη νέα της κονσόλα θα είναι να επικεντρωθεί περισσότερο στην υποδοχή της συσκευής αναπαραγωγής, αντί να επικεντρωθεί υπερβολικά στο υλικό.
Σύμφωνα με τον Spencer, “Πρέπει να επικροτήσουμε τους χρόνους φόρτωσης και την πιστότητα των σκηνών, το framerate και την καθυστέρηση εισαγωγής και όλα αυτά τα πράγματα στα οποία έχουμε επικεντρωθεί με την επόμενη γενιά. Αλλά αυτό δεν πρέπει να αποκλείει τους ανθρώπους από το να μπορούν να παίξουν. Αυτό είναι το θέμα μας. Πώς δημιουργούμε ένα οικοσύστημα όπου εάν θέλετε να παίξετε ένα παιχνίδι Xbox, θα σας δώσουμε έναν τρόπο να το παίξετε; “
Αυτό φαίνεται να είναι ένας υπαινιγμός στη Sony που είχε προηγουμένως δηλώσει ότι τα παιχνίδια PS5 δεν θα είναι συμβατά προς τα πίσω με το PS4 . Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες που θέλουν να παίξουν νεότερα παιχνίδια PS5 θα πρέπει να αγοράσουν την κονσόλα για να τα παίξουν.
[via]