Uncharted “fanmade” ταινία με τον Nathan Fillion;;
ΝΑΙ!!! Έγινε κι αυτό!
Μετά την φοβερή προσπάθεια και το demo του Deadpool, που τελικά έγινε ταινία, έχουμε και αντίστοιχο για το βίντεο παιχνίδι Uncharted!
Κι είναι εκπληκτικό! Φαίνεται ξεκάθαρα το τι συμβαίνει, όταν δημιουργεί κάποιος κάτι με οδηγό το πάθος του και την αγάπη του για αυτό. Όχι ένα μάτσο κουστουμαρισμένοι που κοιτάνε μόνο στατιστικά κι έρευνες, κατακρεουργώντας τις ιδέες και το όραμα των δημιουργών. Υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα αποτυχημένων ταινιών βασισμένων σε video games, που σάρωσαν σαν games και πάτωσαν σαν ταινίες.
Σε αυτό το 15 λεπτό, βλέπουμε περισσότερα καλά πράγματα από όσα έχουμε δει χρόνια τώρα συνολικά. Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά.
Πρωταγωνιστής
Το Uncharted δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς τον Nathan Drake και την προσωπικότητα του. Ένας καλογραμμένος πρωταγωνιστής, που έχει χιούμορ, πετάει ατάκες, είναι τυχοδιώκτης και σε κάνει να τον υποστηρίζεις με τα χίλια. Μαντέψτε τώρα ποιος άλλος, έχει αυτήν την ικανότητα. Ο Nathan βρε κουτά!!
Όχι ο Drake, ο Fillion!
Όχι μόνο μοιάζει με τον Drake, τον γηραιότερο του Uncharted 2-3, άλλα έχει και τον ίδιο αξιαγάπητο χαρακτήρα. Και τον τρόπο να περνάει μέσα από την οθόνη στιγμές γέλιου, αγωνίας κι εξυπνάδας.
Στην “ταινία” τον βλέπουμε να κάνει χαβαλέ με τους κακούς, να ψάχνει και να βρίσκει στοιχεία και να μάχεται τόσο με σώμα όσο και με όπλο. Ο Fillion είναι εξαιρετικός ηθοποιός και το δείχνει αγκαλιάζοντας τον ήρωα Drake, με τέτοια προσήλωση που λες ότι ξεκάθαρα δεν υπάρχει άλλος να παίξει τον ρόλο του.
Εκτός από αυτόν.
Σκηνοθεσία
Εδώ πρέπει όλες οι μεγάλες εταιρίες να πάρουν χαρτί και στυλό και να σημειώνουν. Καθώς παρακολουθούμε ένα μάθημα στο πώς σκηνοθετείς μια ταινία βασισμένη σε παιχνίδι. Όχι μόνο ο χαρακτήρας μιλάει και συμπεριφέρεται όπως ο Drake, αλλά υιοθετεί και τις κινήσεις του όταν παλεύει. Βλέπουμε χαρακτηριστικές κινήσεις από όλο το εύρος της σειράς Uncharted. Όπως τις κλασικές αγκωνιές, την κλοτσιά ανάμεσα στα πόδια, τις κουτουλιές και το αγαπημένο όλων, την εναέρια μπουνιά. Και γίνεται αβίαστα, χωρίς να στο χώνουν στην μούρη όπως κάνουν άλλες ταινίες. Που σου δείχνουν κοντινά για να δείξουν ότι, “Να, βάλαμε κι αυτό απ’ το παιχνίδι”.
Και το επιστέγασμα είναι η στιγμή που βγαίνουν τα όπλα. Εξαιρετικό! Βλέπουμε τον Nathan να βγάζει το όπλο κι η αναλογία της οθόνης αλλάζει, όπως όταν περνάς από cut scene σε κανονικό gameplay στο παιχνίδι! Με την κάμερα να ακολουθεί από πίσω σε τρίτο πρόσωπο! Ενώ όταν σημαδεύει, μεταφέρεται πάνω από τον ώμο και με ελαφρό ζουμ. Η κάλυψη του Nathan είναι κλασική Uncharted, πίσω από κάθε αντικείμενο, ενώ επικρατεί αληθοφάνεια, καθώς τελειώνουν τα πυρομαχικά του μετά από λίγες βολές.
Συμπέρασμα
Είναι κρίμα το πόσες ταινίες πήγαν άπατες, ενώ θα μπορούσαν να είναι γυρισμένες όπως αυτό το 15 λεπτό. Ακόμα κι οι δευτερεύοντες χαρακτήρες, είναι σωστά ενσωματωμένοι και με ατάκες που ακούς συχνά στο παιχνίδι (αλλά δεν καταλαβαίνεις ότι είναι ατάκες μέχρι να τις ακούσεις στην ταινία). Είναι πολύ ωραίο που χρησιμοποιεί στοιχεία από όλη την σειρά Uncharted, καθώς δεν γίνεται να αλλάξεις μια ιστορία που έχει ήδη ειπωθεί. Επίσης δείχνει ότι ο χαρακτήρας έχει ήδη ιστορίες στην πλάτη του, αναφέροντας το Ελντοράντο και την γνωριμία του με την Elen.
Εμείς ελπίζουμε να πάρει τον δρόμο που χάραξε το Deadpool και να δούμε επιτέλους μια ταινία βασισμένη σε video game, όπως του αξίζει. Γιατί αν δεν γίνουν ταινιάρες παιχνίδια όπως το Uncharted ή το Metal Gear Solid ή το The Last Of Us, που έχουν υψηλό επίπεδο σε χαρακτήρες και ιστορία, τότε τίποτα δεν θα μπορεί να μας πείσει να δούμε ξανά ταινία από παιχνίδι ποτέ ξανά.
Πιστεύετε θα δούμε την ταινία στους κινηματογράφους;
Σε ποια μορφή;
Πείτε μας στα σχόλια.