Σε αυτήν την πολύ πιο απαιτητική και προηγμένα τεχνολογικά εποχή, παίζουμε όλο και περισσότερα παιχνίδια στα Android τηλέφωνα μας, καθώς τα γραφικά γίνονται καλύτερα και είναι αποδεδειγμένα πιο ικανά για να αντεπεξέλθουν άξια στο αυξημένο φόρτο εργασίας.
Ωστόσο, τα μεγάλα παιχνίδια χρειάζονται μερικές φορές αρκετά λεπτά για να κατεβούν και αυτό μπορεί να αποθαρρύνει κάποιον εάν θέλει απλά να δοκιμάσει στα γρήγορα ένα νέο παιχνίδι ή δεν έχετε αρκετό χρόνο για να περιμένει ένα παιχνίδι να κατεβεί πλήρως ώστε να μπορέσει να παίξει για λίγα λεπτά. Η Google φαίνεται να το έχει σκεφτεί αυτό το πρόβλημα και αναπτύσσει ένα νέο σύστημα αρχείων, που ονομάζεται Incremental File System, το οποίο θα επιτρέψει την έναρξη ενός παιχνιδιού πριν ληφθούν όλα τα δεδομένα για τη λήψη του στη συσκευή.
Το Incremental File System είναι ένα “εικονικό σύστημα αρχείων Linux ειδικού σκοπού που επιτρέπει την εκτέλεση ενός προγράμματος, ενώ τα δυαδικά αρχεία και τα αρχεία πόρων εξακολουθούν να φορτώνονται εύκολα μέσω του δικτύου, του USB κλπ.”. Αυτό σημαίνει απλά ότι για να ξεκινήσετε οποιαδήποτε μεγάλη εφαρμογή Android πρέπει να έχετε κατεβάσει κάποιο περιεχόμενο και τα δεδομένα που απομένουν μπορούν να συνεχίσουν να κατεβαίνουν ενώ η εφαρμογή έχει ήδη ξεκινήσει.
Δυστυχώς, αναφέρεται επίσης ότι μερικές φορές μπορεί να είναι απαραίτητο για την εφαρμογή να περιμένει αν δεν έχει φορτωθεί ακόμα κάποιο σημαντικό μπλοκ δεδομένων, πράγμα που σημαίνει ότι ο χρήστης μπορεί να βιώσει κάποια παύση φόρτωσης. Ωστόσο, τα δεδομένα πρέπει να φορτωθούν σε μπλοκ σημαντικών πληροφοριών, έτσι ώστε το προαναφερθέν περιστατικό να είναι σπάνιο και οι εφαρμογές να μπορούν να λειτουργούν ομαλά.
Οι προγραμματιστές των XDA δεν αναμένουν ότι αυτή η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη με το Android 11 και πιθανότατα πρόκειται να εφαρμοστεί στο Android 12 το 2021.
[via]