Μια αρκετά λυπητερή ημέρα η χθεσινή. Μια μέρα που θα την θυμόμαστε όλοι μας σαν την μέρα που κάηκε η Παναγία των Παρισίων. Πλέον, η φωτιά έσβησε, αλλά η καταστροφή είναι εκτεταμένη, όπως αποκαλύφθηκε με το πρώτο φως της ημέρας. Όπως ήταν αναμενόμενο, με το που έσβησε και η τελευταία εστία φωτιάς, ξεκίνησαν άμεσα και τα πρώτα σχέδια για το πως θα επαναφέρουν το κτήριο στην προηγούμενη κατάστασή του. Ήδη έχουν βγει πολλοί και διάφοροι ,εύποροι και μη, που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν στην αναστήλωση του σημαντικού κτηρίου!
Τώρα θα μου πείτε “Ωραία όλα αυτά. Αλλά γιατί μας τα λες;”. Γιατί πολύ απλά, «μπλεχτήκαμε» και εμείς οι gamers! Και εξηγούμαι!
Για να μπορέσει να αναστηλωθεί ένα τέτοιο κτήριο, χρειάζονται άπειρες φωτογραφίες και χιλιάδες ώρες βίντεο, που όλα αυτά θα περάσουν από κόσκινο (κυριολεκτικά) για να μπορέσουν να τα χρησιμοποιήσουν οι αρχιτέκτονες και οι μηχανικοί! Για να γίνει αυτό, χρειάζονται “άπειρες” εργατοώρες, υπολογιστές τελευταίας τεχνολογίας, επαγγελματίες του είδους ή απλά…ένα παιχνίδι!
Το Assassin’s Creed: Unity, διαδραματίστηκε στο Παρίσι λίγο πριν την έναρξη της Γαλλικής Επανάστασης (1789). Μέσα στο παιχνίδι υπάρχει λοιπόν, μια λεπτομερέστατη μεταφορά του κτηρίου της Παναγίας των Παρισίων. Αυτά που λέγαμε πριν, τα θυμάστε; Φωτογραφίες, ιστορικά κείμενα, βίντεο από το εσωτερικό και τόσα άλλα, έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί για να ξαναφτιαχτεί όσο πιο πειστικά γίνεται. Και τα κατάφεραν κάτι παραπάνω από καλά. Γιατί πολύ απλά, μπορεί το Unity να ήταν ένα μέτριο παιχνίδι, τα γραφικά του όμως ήταν εντυπωσιακά! Η δουλειά που είχε κάνει η τότε Level Artist, Caroline Miousse, ήταν πραγματικά εντυπωσιακή! Ατελείωτες ώρες δουλειάς χρειάστηκαν για να μπορέσουν η Caroline και η ομάδα της, να αποτυπώσουν όσο πιο πειστικά γίνεται το πανέμορφο αυτό κτήριο.
Και μιας και τα λέμε τόσο όμορφα σήμερα, ας πούμε και τα αυτονόητα: Δεν πρόκειται οι αρχιτέκτονες και οι μηχανικοί να παίξουν το παιχνίδι και να λένε «Ώστε έτσι ήταν εδώ ε;» (εννοείται ότι πρόλαβαν και το είπαν «αυτοί»). Προφανώς και όχι! Αυτό που θα κάνουν σίγουρα, είναι να πάρουν όλα αυτά τα δεδομένα που έχουν ήδη μαζέψει η Ubisoft για να φτιάξει το Unity και θα τα χρησιμοποιήσουν για να φτιάξουν ένα 3D μοντέλο του ναού. Σίγουρα, θα γλυτώσουν πολύ κόπο και χρόνο που θα χρειάζονταν να περάσουν όλα αυτά τα δεδομένα από την αρχή.
Να και κάτι καλό που βγήκε από τις στάχτες αυτού του εντυπωσιακού κτηρίου!
Παρακάτω μπορείτε να δείτε και ένα μικρό δείγμα της Παναγίας των Παρισίων και το πόσο πειστική ήταν η απεικόνισή της μέσα στο παιχνίδι!