Ημερολογιακά έχει συμπληρωθεί η περίοδος του τρίτου τριμήνου του έτους και στην συγκεντρωτικά της νέα έκθεση η Apple δείχνει πως είχε μια σταθερή πορεία όσον αφορά τα έσοδα και τα νούμερα που απέδωσε το App Store σε σύγκριση ιδίως με το Google Play Store. Σύμφωνα με την Sensor Tower, από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο, το App Store κέρδισε 12 δισ. δολάρια σε έσοδα παγκοσμίως. Δεν ήταν μόνο ότι ήταν μια σταθερή περίοδος με άνοδο 23,3% από το τρίτο τρίμηνο του 2017, ήταν και 94% υψηλότερα τα έσοδα από τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια που μάζεψε το Google Play Store κατά την ίδια περίοδο μηνών. Για το Play Store, ήταν μια αύξηση 21,5% από το ακαθάριστο τρίτο τρίμηνο του 2017. Τα συνολικά έσοδα των 18,2 δις δολαρίων μεταξύ των δύο καταστημάτων εφαρμογών οδήγησαν σε αύξηση 22,7% από τα 14,8 δισεκατομμύρια δολάρια που πέτυχαν μαζί το τρίτο τρίμηνο του 2017.
Ο αριθμός των λήψεων εφαρμογών σε iOS και Android κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου αυξήθηκε κατά 10,9% σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 27,1 δισ. ευρώ παγκοσμίως, σε σχέση με τα 24,4 δισ. του περασμένου έτους. Χάρη στην αύξηση των πωλήσεων συσκευών Android χαμηλού κόστους στις αναπτυσσόμενες χώρες, οι λήψεις εφαρμογών από το Google Play Store ανήλθαν σε 19,5 δισ. ευρώ, πιο πάνω από τις 7,6 δισ. εφαρμογές που έχουν εγκατασταθεί από το App Store.
Ο κορυφαίος παραγωγός εσόδων εκτός των παιχνιδιών και στις δύο πλατφόρμες κατά το τρίτο τρίμηνο ήταν η εφαρμογή του Netflix, ακολουθούμενη από την εφαρμογή χρονολόγησης Tinder. Η εφαρμογή Pandora Music Streaming ήταν η πέμπτη και πιο πίσω ακολουθεί το YouTube. Όσον αφορά τις λήψεις εκτός παιχνιδιών και σε σχέση με εφαρμογές επικοινωίας, το WhatsApp ήταν νούμερο ένα με το Messenger να έρχεται δεύτερο και το Facebook τρίτο. Το Instagram τοποθετήθηκε πέμπτο σε αυτή την λίστα και το Snapchat βρέθηκε στην 10η θέση.
Εάν εξετάσουμε μόνο τα έσοδα από τα παιχνίδια, το App Store έλαβε συνολικά 8,5 δισ. dολάρια, σημειώνοντας αύξηση 12,8% σε ετήσια βάση. Το κατάστημα Google Play συγκέντρωσε 5,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένο κατά 18,4% από το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Συνολικά, και τα δύο καταστήματα συγκέντρωσαν 13,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 14,9%. Οι εγκαταστάσεις παιχνιδιών σημείωσαν άνοδο 2,2% από το τρίτο τρίμηνο του 2017 έως το τρίτο τρίμηνο του 2018.
Το κορυφαίο παιχνίδι σε έσοδα κατά τη διάρκεια των τριών αυτών μηνών ήταν το Honor of Kings και την Fortnite στην 9η θέση. Με βάση τον αριθμό των λήψεων, το Helix Jump ήταν το top.
[via]