Siege Of Inaolia
(Αγοράστε το παιχνίδι εδώ.)
Το Siege of Inaolia είναι το πρώτο παιχνίδι από τους developers της PlanewalkersLtd, οι οποίοι όπως υποστηρίζουν έχουν σκοπό να ενισχύσουν την θέση των survival mode παιχνιδιών προσφέροντας μία νέα εμπειρία στον παίχτη, δίνοντας μεγάλη σημασία στο storyline του παιχνιδιού ενώ ταυτόχρονα μας υπόσχεται ένα υψηλής δυναμικής gameplay εύκολο στο χειρισμό.
Πρόκειται για ένα 3rd person, Co- op, Fantasy RPG παιχνίδι το οποίο ακολουθεί την ιστορία του Dunkan, του Draeldos και της Esaya καθώς αυτοί βρίσκονται παγιδευμένοι σε ένα αρχαίο φρούριο της πόλης Inaolia. Οι ήρωες μας πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους ενάντια σε κύματα εισβολής δύο διαφορετικών ειδών εχθρών, των Orc και των παντοδύναμων δαιμόνων καθώς ξεμπλέκουν τα σκοτεινά μυστικά της Inaolia. Το παιχνίδι στη τελική του μορφή θα έχει δύο ειδών Modes. Το Survival mode στο οποίο θα πρέπει να επιζήσεις από τα μαζικά κύματα εχθρών και το adventure mode στο οποίο ουσιαστικά θα είναι το storyline του παιχνιδιού. Στην τελική του μορφή θα υπάρχει επίσης δυνατότητα τριών παιχτών co-op mode.
Και ενώ αυτά υποστηρίζουν οι δημιουργοί του πάμε τώρα επί της ουσίας να δούμε τι συναντήσαμε στην πρώτη επαφή μας με την πρώιμη έκδοση του. Μπαίνοντας στο παιχνίδι θα συνειδητοποιήσεις ότι δεν έχεις και πολλές επιλογές. To πρώτο που έκανα ήταν να ελέγξω τα settings ώστε να προσαρμόσω το παιχνίδι στις δικές μου ανάγκες. Βρέθηκα αντιμέτωπος με 2 επιλογές. H πρώτη, Windows mode ή Fullscreen mode και η δεύτερη, ανάλυση οθόνης. Μόνο αυτά!
Μπαίνοντας στο αρχικό μενού θα καταλάβουμε ότι το παιχνίδι βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο, για αυτό το λόγο είναι δύσκολο να πούμε πάρα πολλά για το gameplay του καθώς αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο μόνο το survival mode και μόνο οι δύο από τις πέντε περιοχές του.
Μπαίνοντας στην πρώτη διαθέσιμη πίστα αναρωτιέσαι τι στο καλό σκεφτόταν ο developer. To 1/3 σχεδόν της οθόνης σου αποτελείται από τον χαρακτήρα σου (ο οποίος υποθέτω ότι ήταν ο Dunkan μιας και δεν υπήρχε πουθενά όνομα!) Ούτε λόγος φυσικά για zoom in ή zoom out. Εξαιρετικά δύσκολο να δεις από που σου έρχονται οι εχθροί ή να δεις λεπτομέρειες πέρα από το τι υπάρχει ακριβώς μπροστά σου.
Κύματα εχθρών έρχονται πάνω σου και με το πρώτο κύμα παίρνεις και το πρώτο level. Σε κάθε level κερδίζεις skill points τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να μάθεις νέα skills τα οποία τα βρήκα συμπαθητικά αλλά τίποτα παραπάνω.
Το Interface του είναι εύκολο στη χρήση και πολύ κατανοητό. Ωστόσο υπάρχει κάτι το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου. Ίσως να είναι ιδιοτροπία μου αλλά όταν παλεύω με τέρατα, πέρα από το δικό μου Health θέλω να μπορώ να βλέπω και το Ηealth των εχθρών. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να υπάρχει στο παιχνίδι αυξάνοντας τον βαθμό δυσκολίας επιβίωσης, ειδικότερα όταν δεν ξέρεις πότε να κουνηθείς περισσότερο προκειμένου να επιβιώσεις. Τα γραφικά του από την άλλη είναι πολλά υποσχόμενα χωρίς βέβαια τρομερές λεπτομέρειες. Ο ήχος είναι εξαιρετικός και ταιριάζει με το όλο περιβάλλον καθώς σε προδιαθέτει για επικές μάχες ωστόσο τα ηχητικά εφέ θα μπορούσαν να είναι και αυτά καλύτερα.
http://www.youtube.com/watch?v=choxnFObU-o
Τέλος κάτι πολύ σημαντικό. Δεν μπορεί σαν developer να έχεις ως στόχο να τραβήξεις το κοινό με το storyline του παιχνιδιού και στην αρχική του μορφή να μην υπάρχει ούτε μία γραμμή του τι γίνεται! Απουσιάζει οποιαδήποτε πληροφορία! Που είμαστε, γιατί είμαστε, ποιοι είμαστε. Καλό το survival mode αλλά το να πατάω επανειλημμένα το αριστερό κλικ του ποντικιού μου δύο ώρες χωρίς να ξέρω γιατί, δεν μου λέει και πολλά!
Σε γενικές γραμμές περιμένουμε να δούμε τις επόμενες εκδόσεις και ίσως τότε να μπορέσουμε να έχουμε μια καλύτερη και πιο αντικειμενική άποψη για το παιχνίδι μιας και παρόμοια παιχνίδια υπάρχουν άπειρα και μάλιστα πολύ καλύτερα, εκ πρώτης όψεως πάντα. Εν αναμονή λοιπόν…