Ο ιαπωνικός γίγαντας ηλεκτρονικών συσκευών, η Sony, θα κυκλοφορήσει επίσημα το Sony PS5 στο τέλος του έτους. Τους τελευταίους μήνες, υπήρξαν πολλές εικασίες σχετικά με αυτήν τη συσκευή και ήταν επακόλουθο να δούμε την εταιρεία να επιβεβαιώνει και επίσημα τις προδιαγραφές υλικού του PS5. Επιπλέον, ορισμένα από τα παιχνίδια τρίτων και οι ημερομηνίες κυκλοφορίας τους είναι ήδη γνωστά δημοσίως. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν εικασίες σχετικά με το επερχόμενο PS5. Οι πιο πρόσφατες πληροφορίες λένε ότι η Sony ενδέχεται να ξεκινήσει μια πιο ισχυρή κονσόλα PS5 που θα χρησιμοποιεί μια λύση πολλαπλών GPU. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα techsina, ένα νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δείχνει ότι το PlayStation με την σύνθεση πολλαπλών GPU είναι πιθανό το ακόμη πιο βελτιωμένο PS5 Pro.
Σύμφωνα με την έκθεση, ο τίτλος του διπλώματος ευρεσιτεχνίας είναι “Scalable Gaming Console CPU/GPU for Home Console and Cloud Gaming
Η περιγραφή του διπλώματος ευρεσιτεχνίας γράφει τα εξής:
“Η διαχείριση του buffer καρέ είναι δυνατή με πολλαπλές GPU που δίνουν τα δικά τους καρέ βίντεο ή αποδίδοντας ξεχωριστά τμήματα κάθε καρέ βίντεο, σε ένα περιβάλλον προσομοίωσης πολλαπλών GPU. Μία από τις GPU ελέγχει την έξοδο πλαισίου HDMI λαμβάνοντας πληροφορίες καρέ από την άλλη GPU και διαβάζοντας ολόκληρο το καρέ μέσω της θύρας εξόδου HDMI… Εναλλακτικά, οι έξοδοι της GPU μπορεί να είναι πολλαπλές”.
Επιπλέον, η περιγραφή του διπλώματος ευρεσιτεχνίας αναφέρει: “Όπως περιγράφεται εδώ, η τεχνολογία SoC μπορεί να εφαρμοστεί σε κονσόλες προσομοίωσης βίντεο, όπως κονσόλες παιχνιδιών και συγκεκριμένα, μπορεί να παρέχεται ένα μόνο SoC για μια “ελαφριά” έκδοση της κονσόλας, αντιθέτως τα πολλά SoCs μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παρέχουν μια “high-end” έκδοση της κονσόλας που έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα επεξεργασίας και αποθήκευσης από την έκδοση. Τα συστήματα High-end μπορούν επίσης να περιέχουν περισσότερη μνήμη, όπως μνήμη τυχαίας προσπέλασης (RAM) και άλλες λειτουργίες, και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εκδόσεις βελτιστοποιημένες στο cloud που χρησιμοποιούν τα ίδια chips κονσόλας για μεγαλύτερη απόδοση”.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του διπλώματος ευρεσιτεχνίας είναι η αναφορά στην επεκτασιμότητα της GPU. Η έκθεση σημειώνει ότι θα μπορούσε τελικά να φτάσει ως κιτ αναβάθμισης, όχι εντελώς ως νέο ενσωματωμένο προϊόν. Επιπλέον, έχουμε δει πολλές πατέντες της Sony για κονσόλες παιχνιδιών στο παρελθόν. Ωστόσο, πολλά από αυτά τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας δεν υλοποιούνται ποτέ βρίσκοντας εφαρμογή σε τελικά προϊόντα.
[via]