Petscop: Part 2
Το δεύτερο μέρος του παιχνιδιού ξεκινάει από το σημείο που τελείωσε το πρώτο. Μόνο που αυτή τη φορά, η ξύλινη πόρτα είναι ανοιχτή. Ο Paul ισχυρίζεται, πως δεν γνωρίζει πως έγινε αυτό, καθώς είχε αφήσει το παιχνίδι ανοιχτό για μερικά λεπτά κι όταν γύρισε η πόρτα ήταν ανοιχτή. Αφού μπαίνει, ανακαλύπτει μια πόρτα που τον οδηγεί σε ένα γραφείο. Εκεί υπάρχει ένα τηλέφωνο που χτυπάει. Μόλις ο Paul το πλησιάζει, αυτό σταματά κι εμφανίζει το μήνυμα: “Care left the room”. Μετά από αυτό πηγαίνει προς τον τοίχο και διαβάζει ένα χαρτί, που περιέχει τρεις εικόνες ενός κοριτσιού και σε καθεμιά από αυτές υπάρχουν από δίπλα τα γράμματα A, B και NLM αντίστοιχα.
Μια θεωρία υποστηρίζει, ότι ίσως το κοριτσάκι στη φωτογραφία να είναι η Care και παρουσιάζεται σε τρεις διαφορετικές καταστάσεις. Στην πρώτη να είναι ουδέτερη, στη δεύτερη αναστατωμένη και στην τρίτη να κλαίει. Επίσης, ίσως και τα γράμματα NLM να μεταφράζονται σε Nobody Loves Me, για αυτό και το κορίτσι στην εικόνα παρουσιάζεται να κλαίει. Ήδη από αυτό το σημείο δημιουργούνται πολλά ερωτήματα. Ποια είναι η Care; Γιατί εξαφανίστηκε; Ποια είναι η σχέση της με το υπόλοιπο παιχνίδι;
Ο Paul συνεχίζει την πορεία του μέσα στους σκοτεινούς διαδρόμους του κτηρίου. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, μαζεύει κι ορισμένα αντικείμενα που μοιάζουν να είναι κάτι σαν τα αντίστοιχα coins σε άλλα παιχνίδια. Στους διαδρόμους ανακαλύπτει τρεις φωτογραφίες στους τοίχους. Η πρώτη απεικονίζει ένα πράσινο σπίτι, η δεύτερη ένα κτήριο κι η τρίτη έναν ανεμόμυλο.
Michael Hammond
Το ενδιαφέρον με τη δεύτερη φωτογραφία, είναι ότι ακούγεται ένας περίεργος ήχος όταν την κοιτάζει. Κάποια στιγμή, ο Paul βγαίνει έξω από το κτήριο σε έναν χώρο που μοιάζει με πίσω αυλή. Καθώς τον εξερευνά, βρίσκει έναν τάφο με ένα πρόσωπο από επάνω. Μόλις τον πλησιάζει, εμφανίζεται το μήνυμα: “Michael Hammond 1988 – 1995. Mike was a gift”. Για ακόμα μια φορά αναρωτιόμαστε ποιος είναι ο Michael Hammond; Τι πραγματικά σημαίνει η φράση Mike was a gift;
Στη συνέχεια, ο Paul ανακαλύπτει μια μικρή αποθήκη. Μέσα σε αυτή υπάρχει ένα μεγάλο λουλούδι. Το πλησιάζει κι αρχίζει να μαδά τα πέταλά του αφήνοντας τα τρία τελευταία άθικτα. Κατόπιν, βγαίνει έξω από την αποθήκη και μπαίνει σε ένα άλλο κτήριο ακριβώς δίπλα. Στο κτήριο αυτό υπάρχει το κοριτσάκι που αντικρίσαμε πιο πριν, στην εικόνα που υπήρχε πάνω στο χαρτί, και βρίσκεται στην κατάσταση όπου κλαίει.
Μετά από αυτό, επιστρέφει πάλι στην αποθήκη κι αφαιρεί και τα πέταλα του λουλουδιού. Έπειτα γυρνάει στο δωμάτιο με το κορίτσι, που βρίσκεται πλέον στη δεύτερη κατάσταση, δηλαδή αναστατωμένη και πονεμένη. Ο Paul πηγαίνει πιο μέσα στο δωμάτιο αυτό και ανακαλύπτει ένα περίεργο αντικείμενο που χαρακτηρίζεται ως Tool.
Tool
Το αντικείμενο αυτό φαίνεται πως στην πραγματικότητα δέχεται συγκεκριμένες ερωτήσεις και δίνει συγκεκριμένες απαντήσεις. Ωστόσο, ο Paul αρχικά δεν το γνωρίζει αυτό και κάνει τυχαίες ερωτήσεις στις οποίες λαμβάνει ως απάντηση: “I don’t know”. Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει το σημείο, όπου ο Paul βρίσκει μια τηλεόραση που υπάρχει στο δωμάτιο και δείχνει τον ανεμόμυλο. Το Tool στη συνέχεια του λέει: ”Keep watching the windmill”. Κατόπιν, ο Paul οδηγείται σε ένα υπνοδωμάτιο που αρχικά φαίνεται φυσιολογικό. Μόλις όμως πηγαίνει προς τα δεξιά, συνειδητοποιεί ότι υπάρχει ένας καθρέφτης κι από την άλλη μεριά το είδωλο του χαρακτήρα που αντιγράφει κάθε του κίνηση. Μόνο που το κεφάλι του ειδώλου είναι διαφορετικό από αυτό του χαρακτήρα του παιχνιδιού.
Φαίνεται πως απεικονίζει ένα κορίτσι που χαμογελάει. Επιπλέον, αν παρατηρήσεις στο πάτωμα, υπάρχει γραμμένη η φράση Quitter’s Room. Άλλο ένα στοιχείο που δεν έχουμε καμία απολύτως ιδέα του τι μπορεί να σημαίνει. Ένα ακόμα πράγμα που παρατηρούμε, είναι ότι αφότου ο Paul περνάει πίσω από τη βιβλιοθήκη του δωματίου, το είδωλό του στον καθρέφτη δεν μιμείται ακριβώς τις κινήσεις του. Όταν όμως σταματάει να κινείται κι έπειτα ξεκινάει και πάλι, επανέρχεται πάλι στα φυσιολογικά του. Το γεγονός αυτό μας οδηγεί σε διάφορες σκέψεις.
Ίσως το υποτιθέμενο είδωλο να είναι στην πραγματικότητα μια αντίστοιχη εκδοχή ενός άλλου κόσμου ή ένας άλλος χαρακτήρας που προσπαθεί να μοιάσει σε αυτόν του παιχνιδιού. Έπειτα ο Paul μας δείχνει ένα σημείωμα που βρήκε στον τοίχο αυτού του δωματίου, το οποίο είναι γραμμένο ανάποδα και λέει: “Do you remember being born?”.
Εδώ λοιπόν τελειώνει και το δεύτερο μέρος.
Video