Petscop: Part 14
Επιστρέψαμε λοιπόν, μετά από 3 μήνες περίπου, με νέο κι ολοκαίνουργιο video από το λατρεμένο πλέον από όλους μας, Petscop. Δεν είναι άλλο από το part 14,που έρχεται για να μας αποκαλύψει την συνέχεια της μυστηριώδους ιστορίας του παιχνιδιού. Να δώσει απαντήσεις σε ορισμένα ερωτήματα κι όπως πάντα, να δημιουργήσει αμέτρητα καινούργια.
Το καινούργιο δωμάτιο
Το συγκεκριμένο part ξεκινά για ακόμα μια φορά, με ένα demo από το gameplay του παιχνιδιού. Ο χαρακτήρας, φαίνεται να βρίσκεται μέσα σε ένα δωμάτιο, όπου βρίσκονται δύο κρεβάτια και δύο κομοδίνα. Το ένα από αυτά έχει πάνω του κάποιες κορνίζες, ενώ στο δεύτερο υπάρχει ένας ανεμόμυλος.
Αμέσως, πηγαίνει μπροστά από το κομοδίνο που έχει πάνω του τον ανεμόμυλο και εμφανίζονται τα παρακάτω λόγια: “This windmill vanished off the face of the earth. Here’s a similar puzzle. For you, Marvin: There are two pictures of a door. In the first picture, the door is closed. In the second picture, taken later, the door is open. Nobody opened the door. The door did not open itself. The door, in fact, did not open at all. What happened?”. Μετά από αυτό, ο χαρακτήρας περιφέρεται άσκοπα, πέρα δώθε, μέσα στο δωμάτιο. Ώσπου ξαφνικά, μεταφέρεται πίσω στο σπίτι όπου είχαμε πρωτοσυναντήσει στο part 11 του παιχνιδιού.
Δύο διαφορετικοί κόσμοι
Από το σημείο αυτό ξεκινάει και το κανονικό παιχνίδι. Εδώ είναι και η πρώτη φορά, σε αυτό το video, όπου μιλάει ο Paul. Μας εξηγεί λοιπόν, ότι έχει στο μυαλό του μια ιδέα που είναι παρόμοια με αυτή που είχε στο part 11 και τον οδήγησε στο να βρει αυτό το σπίτι. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, υποθέτει ότι η πόρτα στην οποία αναφερόταν ο γρίφος που υπήρχε μέσα στο προηγούμενο μήνυμα, είναι αυτή που βρίσκεται στο κάτω μέρος του σπιτιού. Επομένως, θεωρεί ότι η πόρτα στην πραγματικότητα δεν είναι κλειστή, αλλά ανοιχτή.
Τότε είναι που ξαναμπαίνει το demo και δείχνει τον χαρακτήρα να περνά από την πόρτα. Παρατηρούμε ότι το δωμάτιο στο οποίο μπαίνει, είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που βρισκόταν στο demo, στην αρχή αυτού του part. Μόνο που αυτή τη φορά, υπάρχουν και μερικά από τα αντικείμενα που μαζεύει, τα οποία σε προηγούμενο part είχαμε χαρακτηρίσει ως coins.
Παράλληλα, το κομοδίνο που είχε πάνω του τον ανεμόμυλο, είναι καλυμμένο από ένα μαύρο τετράγωνο. Επιπλέον, φαίνεται σαν να είναι σε μια άλλη διάσταση. Κάτι σαν το πραγματικό και το μη πραγματικό που είχαμε ξαναδεί σε προηγούμενα parts. Ο Paul περιγράφει το τι υπάρχει μέσα στο δωμάτιο και μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι ο Marvin δεν ήθελε να πάει στο κομοδίνο με τις κορνίζες, αλλά εμείς θα το δούμε παρακάτω. Όταν όμως το demo συνεχίζει και μπαίνει μέσα στο δωμάτιο, ξαφνικά σταματά και εμφανίζεται το κανονικό παιχνίδι και ο χαρακτήρας στο σημείο όπου βρισκόταν μέσα στο σπίτι, με την πόρτα του δωματίου κλειστή. Ουσιαστικά, υποψιαζόμαστε ότι ίσως, στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα demo video από το gameplay να αναπαριστούν την ιδέα του Paul και το κανονικό παιχνίδι το σημείο στο οποίο βρίσκεται στην πραγματικότητα. Ίσως έτσι να δημιουργήθηκε και η ιδέα στον Paul, δηλαδή μέσα από τα demo.
Το κομοδίνο με τις κορνίζες
Κατόπιν, εμφανίζεται πάλι το demo κι ο χαρακτήρας κατευθύνεται προς το κομοδίνο με τις κορνίζες. Τώρα το δωμάτιο φαίνεται κάπως περίεργα. Είναι σαν να υπάρχει κάτι σαν καθρέφτης στη μέση και να αντανακλά το μισό μέρος του δωματίου. Παρόλα αυτά, ο χαρακτήρας κινείται κανονικά προς το κομοδίνο και εμφανίζεται μια σειρά από κορνίζες, που έχουν μέσα τους από ένα CD και είναι στραμμένες προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο Paul φαίνεται σαν να μην βλέπει τι ακριβώς συμβαίνει και θεωρεί ότι μόλις ο χαρακτήρας πάει μπροστά από το κομοδίνο με τις κορνίζες, θα εμφανιστεί και πάλι ένα μήνυμα.
Όπως ακριβώς συνέβη και στο κομοδίνο με τον ανεμόμυλο. Για το λόγο αυτό, πατάει συνεχώς πλήκτρα στην τύχη μήπως και συμβεί κάτι. Ωστόσο, όταν πατάει τυχαία κάποιες από τις κορνίζες, φαίνεται σαν ο χαρακτήρας να μετακινείται στο παρασκήνιο σε μέρη που έχει βρεθεί στο παρελθόν κατά την πορεία του παιχνιδιού. Ξαφνικά, γίνεται μια παύση. Μόλις επανέρχεται, ενώ εξακολουθεί να βρίσκεται στο demo, ο χαρακτήρας ξανακοιτά τις κορνίζες. Αυτή τη φορά ο Paul δείχνει να αντιλαμβάνεται το τι γίνεται. Παράλληλα, αναφέρει ότι παρακολούθησε ορισμένα από τα video που έχει κρατήσει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, όπου έπαιζε ο ίδιος και παρατήρησε να συμβαίνουν διαφορετικά πράγματα από όσα παρουσιάζονται στα demo. Έπειτα, το video σταματά για ακόμα μια φορά.
Μια “κρυμμένη” πόρτα
Στη συνέχεια, εμφανίζεται στο χώρο του σπιτιού όπου βρισκόταν ο χαρακτήρας, έξω από το δωμάτιο. Πλέον, επιστρέφει στο κανονικό παιχνίδι. Τότε, ο Paul οδηγεί τον χαρακτήρα προς τον κουβά και τον σπρώχνει μπροστά από την πόρτα του δωματίου. Ο χαρακτήρας στο πραγματικό παιχνίδι δεν μπορεί να μπει. Όμως στο demo, όπου και επανέρχεται, περνά κανονικά. Αφού μπει μέσα, αφήνει τον κουβά δίπλα στο κρεβάτι και πηγαίνει να μαζέψει τα υπόλοιπα coins.
Όταν φτάνει στο σημείο όπου βρισκόταν το δεύτερο κομοδίνο με τον ανεμόμυλο, εμφανίζεται ένας ακόμα, μικρότερος κουβάς με ένα ρολό βαψίματος από επάνω. Ο χαρακτήρας το παίρνει και βάφει το σημείο που είναι καλυμμένο από το μαύρο τετράγωνο. Αμέσως, εμφανίζεται ένα κλειδί πάνω από τον κουβά. Ο χαρακτήρας το παίρνει και βγαίνει έξω από το δωμάτιο. Κατόπιν, πηγαίνει προς μια πόρτα που δεν έχουμε ξαναπάει, την ανοίγει και μαυρίζει η οθόνη. Μετά από λίγο, εμφανίζεται το λογότυπο της Garalina και επιστρέφει στο αρχικό μενού του παιχνιδιού. Όταν όμως ο Paul πάει να ξαναμπεί στο παιχνίδι, συνειδητοποιεί ότι τα saves του έχουν διαγραφεί και υπάρχει μόνο ένα που φαίνεται να μην είναι δικό του. Ο Paul το επιλέγει και μπαίνει στο κανονικό παιχνίδι.
Η συνέχεια του part 14, στο δεύτερο και τελευταίο μέρος του.