Όπως συμβαίνει με τον πρωταγωνιστή του παιχνιδιού (ο οποίος περνάει μέσα από ερήμους, βουνά, δάση και άλλα επικίνδυνα εδάφη), έτσι και το «The Legend of Zelda: Breath Of The Wild» πέρασε το δικό του μονοπάτι για να δημιουργηθεί. Αν και θα έπρεπε να βγει στις αγορές το 2015, αποκλειστικά μαζί με το Wii U, εμφανίστηκε τις τελευταίες ημέρες για το Wii U και για το Nintendo Switch. Ακόμα και τώρα, φαίνεται ότι η ομάδα της εταιρίας δεν θα αφήσει το παιχνίδι έτσι, αφού έγινε το πρώτο game στην μακρά ιστορία του Zelda, το οποίο έχει και downloadable υλικό.
Τώρα, οι θαυμαστές της σειράς Zelda θα μπορούν να ρίξουν μία ματιά στο πως δημιουργήθηκε το παιχνίδι, από ένα ντοκιμαντέρ τριών συνολικά βίντεο. Κάθε ένα από αυτά, θα έχει μια διαφορετική εστίαση: το πρώτο είναι αφιερωμένο στην αρχική ιδέα του παιχνιδιού, το δεύτερο ασχολείται με την ιστορία και τους χαρακτήρες του παιχνιδιού και τέλος το τρίτο θα έχει σχέση με την ιδέα της Nintendo για τον «open-air» χαρακτήρα του.
Τα βίντεο είναι στα 10 λεπτά το καθένα. Η παραγωγή του The Legend of Zelda: Breath Of The Wild μίλησε για 90 λεπτά στην GDC 2017. Εκεί, μάθαμε από τον σκηνοθέτη Hidemaro Fujibayashi περισσότερα για το πώς λειτουργεί το παιχνίδι μηχανικά (multiplicative gameplay), τα «έξυπνοι ψέματα» πίσω από τη φυσική και τη χημεία από τον τεχνικό διευθυντή Takuhiro Dohta και για το στυλ, από τον καλλιτεχνικό διευθυντή Satoru Takizawa.
Εάν σας άρεσε το νέο παιχνίδι της Nintendo, τότε αξίζει να ρίξετε μία ματιά σε αυτό το ντοκιμαντέρ.
[via]