Ερχόμενοι από την έναρξη των Pokémon Go τον Ιούλιο – μια μεγάλη επιτυχία που ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες του, ο CEO της Niantic John Hanke λέει ότι ο ίδιος και η ομάδα του είναι εξουθενωμένοι αλλά χαρούμενοι για το αποτέλεσμα.
«Ήταν δύο πολυάσχολοι μήνες, οπότε τώρα είμαστε ευχαριστημένοι που έχουμε σταθεροποιηθεί και θα αρχίσουμε την επόμενη σειρά χαρακτηριστικών που θέλουμε να προσθέσουμε στο παιχνίδι».
Τώρα η εταιρεία, που σχηματίζεται μέσα στην Google, αλλά τόσο καιρό διαχωριζόταν ως ανεξάρτητη οντότητα, θα πρέπει να βρει το τρόπο, να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παικτών για να τους κρατήσει.
Όπως εξήγησε ο Hanke, η ομάδα του Pokémon Go έμαθε πολλά από το προηγούμενο παιχνίδι της Niantic το Ingress, το οποίο είχε εκδηλώσεις στις οποίες οι παίκτες μαζεύονταν και παίζανε μαζί.
«Λογικά θα γίνουν εκδηλώσεις για το Pokémon Go», είπε Hanke. «Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι αν οργανώσουμε ένα event , θα μπορούμε να χειριστούμε όσο καλύτερα γίνεται τον αριθμό των ανθρώπων που θα εμφανιστούν».
Ακόμα όταν ρωτήθηκε δεν είπε αν στις εν λόγω εκδηλώσεις θα δούμε την εισαγωγή κάποιου σπάνιου Pokémon που οι παίκτες δεν έχουν ακόμη την δυνατότητα να αιχμαλωτίσουν στην «άγρια φύση», όπως τα θρυλικά πουλιά Articuno, Zapdos και Moltres.
Επίσης, στα σχέδια είναι η δυνατότητα ανταλλαγής Pokémon στο παιχνίδι με τους φίλους σας, ένα χαρακτηριστικό – υπογραφή των video games Pokémon που χρονολογούνται από τους αρχικούς τίτλους του GameBoy από το 1996. Επίσης για τις μάχες, player vs player που είναι άλλο ένα βασικό μέρος της σειράς παιχνιδιών, είπε «είναι κάτι για το οποίο μιλάμε πολύ».
[via]