Κλείνει ο “κύκλος ζωής” του πρωτοποριακού Microsoft Kinect που εισήχθη για πρώτα φορά το 2009 στην έκθεση E3 με την κωδική ονομασία “Project Natal και ξεκίνησε τον επόμενο χρόνο με την επίσημη εμπορική του πλέον επωνυμία Kinect. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα συστήματα εντοπισμού κίνησης εκείνης της εποχής που περιλάμβαναν το Wii και το PlayStation με τους ελεγκτές κίνησης που ήταν ειδικοί μοχλοί, το Kinect δεν απαιτούσε καμία συσκευή στα χέρια των χρηστών και παρακολουθούσε ολόκληρο το άτομο χρησιμοποιώντας πολλαπλές κάμερες και αισθητήρες. Ήταν σίγουρα μια πιο περίπλοκη εμπειρία παρακολούθησης της κίνησης του σώματος κάθε στιγμή.
Το Kinect πολύ γρήγορα εξελίχθηκε ως μια από τις πιο πετυχημένες συσκευές με τεράστιες πωλήσεις και μάλιστα κατέχει και παγκόσμιο ρεκόρ στο Guinnes. Ωστόσο στην συνέχεια και σε βάθος χρόνου, η ζήτηση τελικά μειώθηκε, καθώς δεν αναπτύχθηκε αρκετό περιεχόμενο γι ‘αυτό. Όταν η Microsoft ξεκίνησε την διάθεση του Xbox One, παράλληλα άρχισε να προωθηθεί μια ενημερωμένη έκδοση του Kinect παράλληλα με αυτό ώστε να βεβαιωθεί πως αυτή την φορά οι προγραμματιστές ανέπτυξαν το κατάλληλο περιεχόμενο για αυτό και έτσι αυτό το περιφερειακό αξεσουάρ συνόδευε κάθε κονσόλα Xbox One. Ωστόσο, αυτό είχε ως συνέπεια να υπάρχει μια πολύ υψηλή τιμή για το όλο πακέτο, πράγμα που σήμαινε ότι ξαφνικά η Sony άρχισε να ανεβάσει τις πωλήσεις του PS4 με το με τον έναν μοχλό, ενώ από την άλλη η Microsoft αγωνιζόταν να αδειάσει τα ράφια των καταστημάτων που είχαν το Xbox One.
Τελικά δεν υπήρχαν άλλα περιθώρια και έτσι η Microsoft τελικά να αφαιρέσει το Kinect από το Xbox One και να μειώσει την τιμή της κονσόλας. Σήμερα και μετά από αρκετές της προσπάθειες, η εταιρεία βάζει τέλος στο Kinect, διακόπτει την παραγωγή του.
Ενώ το Kinect μπορεί να είναι μια “νεκρή συσκευή”, η Microsoft προχώρησε τελικά σε άλλα προγράμματα εντοπισμού κίνησης, όπως το σύστημα HoloLens και το Windows Mixed Reality. Εν τω μεταξύ, η PrimeSense, η εταιρεία που δημιούργησε τους αισθητήρες του αρχικού Kinect, αποκτήθηκε από την Apple και είναι πιθανόν να είναι αυτή που ευθύνεται για το σύστημα κάμερας FaceID στο iPhone X.
[via]