Κατά τους ισχυρισμούς της Sony Corp, το λειτουργικό κέρδος της σημειώνει άνοδο της τάξεως του 16% στο υψηλότερο αποτέλεσμά της για δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι ισχυρές πωλήσεις αισθητήρων εικόνας αντιστάθμισαν την πτώση των κερδών από το τμήμα παιχνιδιών.
Τα αποτελέσματα αυτά, ώθησαν την ιαπωνική εταιρεία ψυχαγωγίας και ηλεκτρονικών ειδών να αυξήσει τις προοπτικές της κερδοφορίας για ολόκληρο το έτος, παρόλο που δεν έφτασε τα επίπεδα ρεκόρ που σημείωσαν πέρυσι.
Η ζήτηση για αισθητήρες εικόνας που προορίζονται για smartphones έχει αυξηθεί καθώς οι κατασκευαστές τηλεφώνων εισάγουν συστήματα κάμερας πολλαπλών φακών για μοντέλα υψηλών προδιαγραφών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Apple, που πρόσθεσε ένα τρίτο φακό στο μοντέλο iPhone 11 Pro, ταιριάζοντας την εγκατάσταση τριών φωτογραφικών μηχανών σε μοντέλα ναυαρχίδας για αντιπάλους όπως εκείνους Samsung Electronics Co Ltd και Huawei Technologies Co Ltd [HWT.UL].
Τα λειτουργικά έσοδα της Sony ανήλθαν σε 279 δισ. γιέν (2,6 δισ. δολάρια) για το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, ποσοστό 19% υψηλότερο από την εκτίμηση της κοινής γνώμης των αναλυτών.
Τα κέρδη για τον κλάδο των αισθητήρων αυξήθηκαν κατά 59% στα 76,4 δισ. γιέν, ένα ρεκόρ για κάθε τρίμηνο. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι είχε οριστικοποιήσει σχέδια για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου αισθητήρων εικόνας στην περιοχή Ναγκασάκι.
Τα κέρδη από τον τομέα του gaming μειώθηκαν κατά 28% στα 90,6 δισ. γιέν, καθώς οι συνεισφορές από μεγάλες επιτυχίες του παιχνιδιού πέρυσι, όπως το “Marvel’s Spider-Man”, υποχώρησαν και οι πωλήσεις για την κονσόλα PlayStation 4, έπεσαν.
Η Sony αντιμετωπίζει επίσης σκληρότερο ανταγωνισμό, καθώς η Google της Alphabet Inc και η Apple Inc. έχουν εισέλθει στην αγορά streaming υπηρεσιών παιχνιδιών. Για να ανταγωνιστεί καλύτερα τους νέους ανταγωνιστές, η Sony υποχώρησε αυτό το μήνα και κατέβασε την ετήσια συνδρομή της για το PlayStation Now κατά 40%, δηλ. στα 59,99 δολάρια.
Ανέβαλε την ετήσια πρόβλεψη κέρδους στα 840 δισ. γιέν από προηγούμενη εκτίμηση 810 δισ. γιέν.
[via]