Ρωτώντας τους θαυμαστές της τεχνολογίας VR, πιθανότατα θα σας αναφέρουν πως το πιο ενοχλητικό στην χρήση τέτοιων συσκευών είναι το φαινόμενο με τα κενά μεταξύ των pixels που παρατηρείτε όταν κοιτάτε μια οθόνη τόσο κοντά στα μάτια σας. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να εξαφανιστεί τελείως καθώς η Samsung και το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ έχουν βρει μια τέλεια λύση. Έχουν αναπτύξει τεχνολογία OLED που υποστηρίζει αναλύσεις έως 10.000 pixels ανά ίντσα, πολύ πάνω από αυτό που βλέπετε σε σχεδόν οποιαδήποτε υπάρχουσα οθόνη, πόσο μάλλον αυτό που θα βρείτε σε ένα σύγχρονο headset VR όπως το Oculus Quest 2 .
Η νέα αυτή τεχνολογία OLED χρησιμοποιεί φιλμ για να εκπέμπει λευκό φως μεταξύ ανακλαστικών στρωμάτων, ένα ασήμι και ένα άλλο από ανακλαστικό μέταλλο.Αυτή η “οπτική επιφάνεια” αλλάζει τις ανακλαστικές ιδιότητες και επιτρέπει σε συγκεκριμένα χρώματα να αντηχούν μέσω pixel. Ο σχεδιασμός επιτρέπει πολύ υψηλότερη πυκνότητα pixels από ότι βλέπετε στα πάνελ RGB OLEDs στα smartphones, αλλά δεν βλάπτει τη φωτεινότητα στον βαθμό που βλέπετε με τα λευκά OLED σε ορισμένες τηλεοράσεις.
Αυτό θα ήταν ιδανικό για VR και AR, δημιουργώντας μια σχεδόν άψογη εικόνα και μπορεί να χρειαστούν αρκετά χρόνια για να φτάσει μια τέτοια τεχνολογία σε εμπορική μορφή.
Είναι επίσης πιο πρακτικό από όσο νομίζετε. Η Samsung εργάζεται ήδη σε μια οθόνη “πλήρους μεγέθους” χρησιμοποιώντας την τεχνολογία 10,000PPI και ο σχεδιασμός των αυλακώσεων καθιστά βιώσιμη την κατασκευή μεγάλης κλίμακας.
[via]