Η Ninja Theory, γνωστή για μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα παιχνίδια, αποτελεί πλέον κομμάτι της Microsoft. Σε βίντεο που ανάρτησε στο YouTube ο Dominig Matthews, Commercial Director της Ninja Theory, εξηγεί τον λόγο που η εταιρία πήρε αυτή την απόφαση. Επίσης, τι σημαίνει αυτό για τα παιχνίδια αλλά και τους υποστηρικτές της.
Η Ninja Theory έχει βγάλει παιχνίδια όπως:
και
Άλλα η μεγαλύτερη επιτυχία της, είναι ένα παιχνίδι άθλος. Μιας και φτιάχτηκε από μια ομάδα 20 ατόμων, με πολύ λίγα μέσα αλλά με καταπληκτικό αποτέλεσμα. Το Hellblade.
To Hellblade είναι ο “υπεύθυνος” που η Microsoft πρόσεξε την εταιρία. Η οποία, για το εν λόγω παιχνίδι κέρδισε πολλά βραβεία κι απογείωσε τις όποιες προσδοκίες είχαν.
Όπως είπε κι ο Tameem Antoniades, ο Chief Creative της εταιρίας, οι μικρές ομάδες κινδύνευαν με αφανισμό. Καθώς είχαν δυσκολία στο να ανοίξουν project, χωρίς να πέσουν πάνω στα μεγαθήρια του gaming. Είπε, ότι έφτασαν πολλές φορές σε δυσμενή θέση, λόγω ακυρωμένων παιχνιδιών και χαμένων πόρων αλλά και χρόνου.
Παρόλα αυτά, η ομάδα πείσμωσε κι έβγαλε το Hellblade μετά από 3 χρόνια σκληρής δουλειάς. Τώρα πήραν το ΟΚ από την Microsoft, ότι θα έχουν το ελεύθερο να δημιουργούν τα παιχνίδια που θέλουν. Όπως θέλουν και με πρόσβαση σε κάθε τους τμήμα. Κάτι που όπως αναφέρουν οι ίδιοι, ”Με μια ομάδα και πενιχρά μέσα φτιάξαμε το Hellblade. Φανταστείτε τι μπορούμε να κάνουμε με τους πόρους της Microsoft. Ελπίζουμε ότι πήραμε την κατάλληλη απόφαση και για εμάς αλλά και για τους υποστηρικτές μας.”
Να τονίσουμε, ότι μετά την μεγάλη επιτυχία του Hellblade η εταιρία έκανε δωρεά περίπου 100.000 ευρώ σε φιλανθρωπίες. Κάτι που δύσκολα συναντάς, όταν μια τόσο μικρή εταιρία χρειάζεται και το τελευταίο ευρώ για να δημιουργήσει νέα projects.
Ας ελπίσουμε ότι θα μείνουν πιστοί στο κοινό τους και δεν ξεπουληθούν ή δεν θα αφήσουν την Microsoft να τους μπολιάσει με όλα τα κακά πράγματα που έχει το σημερινό Gaming. Dlcs, lootboxes, microtransactions κτλ.
Μόνο ο χρόνος μπορεί να δείξει.
Εσείς τι πιστεύετε; Πείτε μας την άποψή σας στα σχόλια.