Όλοι κάνουμε λάθη, όμως μέσα από τις αποτυχίες μας πρέπει να μαθαίνουμε και να διορθώσουμε πολλά, έτσι και η Nintendo μετά το Wii U που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προσπάθειες στην ιστορία της εταιρείας, είχαμε την γέννηση του δημοφιλέστερου τώρα Nintendo Switch.
Ο Reggie Fils-Aime, πρόεδρος της Νintendo of America, μίλησε στη διάσκεψη κορυφής GeekWire 2018 την Τετάρτη και συζήτησε την επιτυχία του Switch και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία έπρεπε να μάθει από τις αδυναμίες του Wii U.
“Παρουσιάσαμε το Wii U στα πρότυπα του Wii, το οποίο είχε πουλήσει 100 εκατομμύρια τεμάχια σε όλο τον κόσμο. Το Wii U δεν σημείωσε την ίδια επιτυχία. Ωστόσο, όλα αυτά που ακούσαμε από τους πελάτες, μας οδήγησαν στη δημιουργία ενός tablet για gaming που θα είχε τη δυνατότητα σύνδεσης με την τηλεόραση.
Χωρίς την εμπειρία που αποκομίσαμε από το Wii U δεν θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε το Nintendo Switch με γνώμονα τις επιθυμίες και την εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών μας. Ουσιαστικά, μας είπαν ότι θέλουν να παίζουν με αυτό το tablet, το gamepad για το Wii U, αλλά μόλις απομακρύνονται σε απόσταση 10 μέτρων αποσυνδέεται. Επομένως, η βασική ιδέα ήταν να κατασκευάσουμε κάτι που θα μπορούν να κουβαλούν μαζί τους οπουδήποτε”
Από τις 30 Ιουνίου, η Nintendo είχε πουλήσει μόνο 13,56 εκατομμύρια κονσόλες Wii U, θλιβερά νούμερα σε σύγκριση με τις 101 εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν κατά τη διάρκεια της κονσόλας Wii.
Με σχεδόν 20 εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν, το Nintendo Switch έχει ήδη περάσει το Wii U.
Παρόλο που η Nintendo θεωρείται συνήθως ως εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών και όχι ως εταιρεία ψυχαγωγίας, έχει μπει σε θεματικά πάρκα, ταινίες και πολλά άλλα. Και σε περίπτωση που ξεχάσατε, η Nintendo ξεκίνησε αρχικά το 1889 ως εταιρεία χαρτών.
Tώρα η διαφημιστική εκστρατεία της Nintendo είναι σε υψηλά επίπεδα, χάρη και σε μια πρόσφατη εκδήλωση της, Nintendo Direct και επερχόμενα παιχνίδια όπως το Pokemon Let’s Go και το Super Smash Bros Ultimate.
[via]