To 2nd Athens Customer Experience Festival που πραγματοποιήθηκε από τη Secret Key στο Κτήμα Πεντελικόν στις 14 Μαίου 2015, για 2η συνεχόμενη χρονιά κατάφερε να αναδείξει τη σημαντικότητα του Customer Experience για τις επιχειρήσεις, παρουσία περισσοτέρων από 250 ανώτερων και ανωτάτων στελέχων της ελληνικής αγοράς. Παρουσίασε επιτυχημένα, με βιωματικό τρόπο τις τελευταίες τάσεις της αγοράς, διεθνείς και ελληνικές βέλτιστες πρακτικές και επιτυχημένα επιχειρηματικά παραδείγματα στο Customer Experience Management από ολόκληρο τον κόσμο.
Η MPASS ήταν χορηγός στην κατηγορία Omnichannel Experience, ως κυρίαρχη εταιρεία παροχής ποιοτικών και καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων προσωποποιημένου & ψηφιακού μάρκετινγκ, που ειδικεύεται στον τομέα του Omnichannel Marketing, αξιοποιώντας όλο το εύρος των ψηφιακών ((π.χ. Interactive smart screens, smart tags, social media, digital and mobile couponing, email, newsletters) αλλά και των παραδοσιακών καναλιών.
Η MPASS συμμετείχε στο συνέδριο αναδεικνύοντας με βιωματικό τρόπο την εμπειρία του Gamification ως δυνατό εργαλείο στο Experience Management, τόσο μέσα από την παρουσία της με το περίπτερο της, όσο και μέσα από τη δυνατότητα που έδωσε στους επισκέπτες να συμμετάσχουν σε μια σειρά παιχνιδιών με την ονομασία Gameroom, τα οποία σχεδιάστηκαν ειδικά για το ACEF 2015 στην gamification πλατφόρμα της Hooptap, η οποία αποτελεί την τελευταία συνεργασία της MPASS και ηγέτιδα εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού Gamification παγκοσμίως.
Κατά τη διάρκεια του Festival ο κ. Κώστας Σαραφιανός, Εμπορικός Διευθυντής της MPASS μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες στο συνέδριο τις τελευταίες αγοραστικές τάσεις των καταναλωτών, και εξήγησε τη σημαντικότητα της Omnichannel προσέγγισης στην αγορά, αλλά και την δυναμική του στοιχείου της διασκέδασης για τη δημιουργία εξαιρετικής εμπειρίας, πιστότητας και δέσμευσης του καταναλωτή, μέσω του Gamification.
Επιπλέον ο κ. Munioz Braulio, Εμπορικός Διευθυντής Διεθνών Σχέσεων της Hooptap, μέσα από ένα live demo, ενίσχυσε με διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο την εμπειρία των συνέδρων για το Gamification.
Τέλος οι συμμετέχοντες στο ACEF 2015 μπορούσαν να συνδεθούν με μία web εφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για το festival από την MPASS με ενσωματωμένη δυνατότητα proximity. Ετσι έκαναν ηλεκτρονικό check-in κατά την είσοδο τους στο χώρο του festival με χρήση της Smart Tag πλατφόρμας και είχαν προσβαση σε πλούσιο περιεχόμενο για το συνέδριο, με δυνατότητα συμμετοχής σε ζωντανές δημοσκοπήσεις, υποβολής ερωτήσεεων στους ομιλητές αλλά και σε άλλες δυνατότητες που δίνει η εφαρμογή της MPASS ειδικά σχεδιασμένη για συνέδρια.