Μόλις λίγες μέρες πριν την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Detroit: Become Human, η Quantic Dream μας δίνει ένα νέο trailer, με το σκεπτικό πίσω από τον σχεδιασμό του τίτλου.
Το σκεπτικό
Βρισκόμαστε στο Detroit του 2038. Σύμφωνα με τον David Cage, writer και director του τίτλου, δεν είχαν σκοπό να φτιάξουν κάτι εξωπραγματικό. Υπάρχουν πολλές βιομηχανικές περιοχές αλλά και αρκετή φύση, πράγμα που έδινε “χώρο” στους σχεδιαστές ώστε να δημιουργήσουν. Σκοπός τους ήταν να φτιάξουν την περιοχή του Detroit, όπως πραγματικά θα ήταν, εάν υπήρχαν τα εργοστάσια που κατασκεύαζαν τα androids και ξεσπούσε μια τέτοια επανάσταση. Σύμφωνα με τον Christophe Brusseaux (Graphic Director), δεν ήθελαν να δημιουργήσουν ιπτάμενα αυτοκίνητα, ούτε κάτι αντίστοιχο. Γιατί πολύ απλά, αυτά απέχουν αρκετά από την δική μας πραγματικότητα. Στο κάτω-κάτω, όπως κι ο ίδιος είπε, μιλάμε για το 2038, το οποίο δεν είναι και τόσο μακριά. Η δυσκολία βρισκόταν στο τεχνολογικό κομμάτι. Έπρεπε να σχεδιαστεί έτσι ώστε να μην απέχει πολύ από τα σημερινά δεδομένα, αλλά να υπάρχει και κάποια εξέλιξη. Ακόμα κι ο σχεδιασμός των ρούχων έγινε με το ίδιο σκεπτικό.
Η άποψή μου
Από αυτά που μας έχει δείξει μέχρι σήμερα η Quantic Dream, φαίνεται πως έχει πέσει πολλή δουλειά. Έχουν προσέξει την κάθε λεπτομέρεια. Προσπάθησαν να δημιουργήσουν το Detroit του 2038, χωρίς να υπερβάλλουν. Το αν το πέτυχαν θα το δούμε σε πολύ λίγες ημέρες.
Δείτε το trailer εδώ
Να υπενθυμίσω πως το demo του Detroit: Become Human είναι ήδη διαθέσιμο. Είναι exclusive για το PS4 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 25 αυτού του μήνα.