Πριν λίγες μέρες μου ήρθε η ιδέα να κάνω κάτι σαν συζήτηση, για τις αλλαγές στο αγαπημένο μου παιχνίδι, Dead By Daylight και το καινούργιο patch που κυκλοφόρησε για αυτό.
Για όσους δεν το ξέρουν, είναι ένα 4v1 horror survival game, όπου 4 άτομα είναι Survivors, που προσπαθούν να επισκευάσουν 5 γεννήτριες. Να ανοίξουν τις πύλες κι όπου φύγει ,φύγει! Βέβαια, υπάρχει κι 1 άτομο διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Ο Killer! Που προσπαθεί να βρει, να πιάσει και να θυσιάσει τους Survivors (όχι αυτούς στην τηλεόραση μην φοβάστε, αν και δεν είναι κακή ιδέα γκουχ γκουχ) στον “Θεό” του παιχνιδιού, το Entity.
(Όπως θα δείτε κι εδώ: http://www.deadbydaylight.com/en)
Όσο για την συζήτηση που θέλω να αρχίσω, θα είναι ουσιαστικά η λίστα αλλαγών στο πιο καινούργιο patch του παιχνιδιού, όπου θα εξηγώ τις πιο σημαντικές αλλαγές. Σκοπός μου είναι να βοηθήσω όσους παίζουν το παιχνίδι και δεν ξέρουν πολλά, αλλά και να το προτείνω σε άλλους που μπορεί να μην το ήξεραν ή να ήταν διστακτικοί. Χωρίς άλλες καθυστερήσεις, ας αρχίσουμε.
Patch 2.0.1
1. Νέο Περιεχόμενο
Προστέθηκαν Κορεάτικη και Πολωνική μετάφραση. Όσο περισσότερες γλώσσες προστίθενται στο παιχνίδι, τόσο το καλύτερο. Ειδικά αυτές οι μεταφράσεις που είναι από παίκτες του παιχνιδιού, αποδεικνύουν την αγάπη της κοινότητας για το παιχνίδι.
2. Διορθώσεις (bug fixes)
- Τώρα σώζονται περισσότερες πληροφορίες στην αρχή του match, για να φτιαχτεί το bug που στην αρχή ο παίκτης δεν μπορούσε να κουνηθεί. Το έχω πάθει, είναι πολύ ενοχλητικό.
- Φτιάχτηκε ένα bug όπου έκανε τον αριθμό των γεννητριών να μην εμφανίζεται μετά την ολοκλήρωση των tutorials. Αυτό είναι πολύ καλό, γιατί το να μην ξέρεις πόσες γεννήτριες μένουν, είτε ως Survivor, είτε ως Killer μπορεί να σου χαλάσει το match.
- Φτιάχτηκε ένα bug όπου εμφάνιζε μια ντουλάπα κάτω από ένα παράθυρο στο χάρτη Father Campbell’s Chapel. Επιτρέποντας στους Survivors να ανέβουν πάνω του, κάνοντας αδύνατο για τον Killer να τους πιάσει. Μπορεί να ακούγεται ως βλακεία και να σκέφτεστε: “Ποιος θα ήταν τόσο κακός (για να μην πω τίποτα άλλο) για να κάνει κάτι τέτοιο;”. Κι όμως, μόλις κάτι σαν αυτό μαθευτεί, πολλοί το χρησιμοποιούν μόνο και μόνο για να χαλάσουν την μέρα κάποιου άλλου.
- Διορθώθηκε ένα bug όπου, όταν ένας Hillbilly ή Cannibal έσπαγε μία παλέτα με το αλυσοπρίονο, η παλέτα εξαφανιζόταν, αλλά έμενε το collision της. Ένα περίεργο bug, όπως προχωρούσες απλά κολλούσες στο τίποτα.
- Διορθώθηκε ένα bug, όπου εξαφάνιζε ένα add-on από το inventory του Hillbilly. Όχι τόσο σημαντικό, αλλά αξιοσημείωτο.
Patch 2.0.1b
(κάθε patch με το ίδιο νούμερο, που απλά φτιάχνει διάφορα bugs και προβλήματα του προηγούμενου κι απλά προσθέτουν ένα γράμμα, πχ 2.0.1a, 2.0.1b κλπ)
- Διορθώθηκε ένα collision που δεν υπήρχε στον τοίχο του κεντρικού κτηρίου στο χάρτη Wretched Shop. Όταν το υπόγειο δεν ήταν εκεί. Αν βλέπετε βίντεο του Dead By Daylight στο YouTube, σίγουρα θα έχετε δει αυτό. Ένας τοίχος δεν είχε καθόλου collision και μπορούσαν όλοι απλά να περάσουν από μέσα του.
- Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που επέτρεπε στους παίκτες να κινούνται και να κάνουν διάφορα πράγματα πιο γρήγορα. Όσοι παίζουν το παιχνίδι, σίγουρα είχαν προσέξει μια αύξηση στους Speed Hackers τις τελευταίες μια με δύο εβδομάδες. Αυτό έγινε, επειδή βρέθηκε ένας τρόπος ο host (που είναι πάντα ο Killer) να αλλάξει κάτι στα αρχεία του παιχνιδιού, κάνοντας τον πιο γρήγορο. Αυτό βέβαια επηρέαζε μόνο τον Killer. Έτσι οι Survivors απλά έβλεπαν τον Killer να τρέχει σε όλο τον χάρτη τόσο γρήγορα, που δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι. Κι αν αυτό δεν ήταν αρκετό, ο τρόπος που ανέβαζαν την ταχύτητα τους ήταν τέτοιος, έτσι ώστε το Anticheat του παιχνιδιού να μην το ανιχνεύει. Σύμφωνα με αυτήν την αλλαγή πρέπει να διορθώθηκε.
Προς το παρόν, αυτές είναι οι πιο σημαντικές αλλαγές της έκδοσης 2.0.1 του παιχνιδιού. Θα επιστρέψω μόλις υπάρξουν άλλες σημαντικές (ή κι όχι) αλλαγές.
Πείτε μου στα σχόλια την γνώμη σας για τις αλλαγές αυτές, όπως και για αυτού του είδους τη συζήτηση.