Η εταιρεία παιχνιδιών της Ταϊβάν Asus ανακοίνωσε σε Δελτίο Τύπου ότι είναι ένας Verified Solution Partner of Unity, δηλαδή συνεργάζεται με την πιο δημοφιλή πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία πολλών παιχνιδιών για κινητά. Ως εκ τούτου, θα διασφαλίσει ότι το SDK του είναι πάντα βελτιστοποιημένο για τον Unity Editor και θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν τις συσκευές του για σωστή δοκιμή.
Η εταιρεία Republic of Gamers θα δημιουργήσει επίσης ένα πρόσθετο για το Unity’s Engine που θα υποστηρίζει πέντε δυνατότητες του ROG Phone II, καθώς και το ROG Phone III και ναι, είναι η πρώτη φορά που η Asus είπε κάτι επίσημο για το επερχόμενο τηλέφωνό της.
Αυτή η νέα ύπαρξη μιας τέτοιας συνεργασίας μεταξύ δύο από των μεγαλύτερων ονομάτων στο gaming είναι σίγουρα καλό για τα mobile παιχνίδια. Ο Junbo Zhang, GM της Unity Greater China, χαρακτήρισε τη συμφωνία “κάτι περισσότερο από συναρπαστική”, ενώ η εταιρεία αποκάλυψε σε Δελτίο Τύπου ότι η Republic of Gamers σχεδιάζει να παρακολουθήσει “επιλεγμένες σημαντικές εκδηλώσεις αφοσίωσης κατά τη διάρκεια του 2020”.
Στο πλαίσιο αυτής της κοινής επιχείρησης, οι προγραμματιστές παιχνιδιών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα δημιουργίας Unity 3D θα έχουν αποκλειστική πρόσβαση σε ένα σύνολο προσθηκών, συμπεριλαμβανομένων των TwinView SDK, Gamepad SDK, Aura Light, SDK, Refresh Rate Control SDK και Performance Boost SDK. Με απλά λόγια, όλα τα μελλοντικά παιχνίδια της Unity θα πρέπει να μπορούν να ελέγχουν την απόδοση ενός ROG Phone II και ROG Phone 3, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο αντιδρά στα πρόσθετα, χωρίς να διακυβεύεται η εμπειρία παιχνιδιού.
[via]