Πριν το αντίο στο τρέχον έτος, θα προλάβει η Microsoft να διαθέσει εμπορικά την τελευταία της παιχνιδομηχανή και όπως καταλαβαίνετε δεν “χορταίνουμε” να διαβάζουμε θεωρίες συνωμοσίας και να βρίσκουμε σχετικό υλικό για αυτό το προϊόν. Αυτή την φορά όμως γίνεται γνωστό πως ο επικεφαλής του τμήματος προγραμματισμού Xbox της Microsoft, Larry Hryb, επεξήγησε σε όλους πως το Microsoft Xbox Series X θα υποστηρίξει το Quick Resume. Αυτή η λειτουργία θα επιτρέψει τα παιχνίδια να επανέλθουν γρήγορα μετά την επανεκκίνηση της κονσόλας. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους παίκτες να παρακάμπτουν τις περιττές διεπαφές UI και τις διαδικασίες ανάγνωσης μετά την επανεκκίνηση της κονσόλας. Επαναφέρει γρήγορα τη διασύνδεση του παιχνιδιού.
Ο Larry Hryb δήλωσε σε ένα podcast: “Για παράδειγμα, πρέπει να επανεκκινήσω την συσκευή όταν ενημερώνεται το σύστημα. Μπορώ γρήγορα να επιστρέψω στο παιχνίδι και να συνεχίζω να τρέχω στο προηγούμενο παιχνίδι”.
Αυτή η λειτουργία μπορεί να βοηθήσει τους παίκτες να μην ανησυχούν για την πρόοδο του παιχνιδιού όταν πρέπει να ξαναρχίσουν, σας απαλλάσσει από το χρόνο αναμονής και προσφέρει καλύτερη εμπειρία αναπαραγωγής. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν παρόμοιες λειτουργίες στο Xbox One, ωστόσο, οι παίκτες μπορούν γρήγορα να επαναλάβουν πολλά παιχνίδια και να προχωρήσουν από το σημείο της επανεκκίνησης, την κατάσταση αναμονής και άλλες καταστάσεις στο Xbox Series X.
Επιπλέον, ο Jason Ronald, διευθυντής διαχείρισης προγραμμάτων στο Microsoft Xbox, εισήγαγε επίσης ένα χαρακτηριστικό που ονομάζεται “Audio Ray Tracing” και λέγεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί με την ανίχνευση ακτίνων για να δημιουργήσει μια πιο συναρπαστική εμπειρία.
Η Microsoft αναμένεται να ανακοινώσει την επιτάχυνση υλικού του Xbox Series X στο συνέδριο προγραμματιστών παιχνιδιών τον επόμενο μήνα. Εκείνη την περίοδο, ανώτεροι μηχανικοί ήχου της Microsoft και άλλων σχεδιαστών παιχνιδιών θα συζητήσουν για το πρότυπο Dolby και το υλικό για την ανάπτυξη αυτού του χαρακτηριστικού.
[via]