Κάτι παραπάνω από ένας χρόνος έχει παρέλθει από εκείνη την χρονική στιγμή που η ARMO παρουσίασε λεπτομερώς και επίσημα την GPU Mali-G51 για τα chipsets μεσαίας εμβέλειας, όμως από θέμα πωλήσεων δεν τα πήγε καλά, η πλειοψηφία των κατασκευαστών επέλεξαν την G71/G72 με λιγότερους πυρήνες ενεργούς στο chipset. Εν έτι 2018 όμως η ARM ήθελε να δείξει κάτι νέο και έτσι προτείνει την Mali-G52 για την μεσαία κατηγορία και την G31 για την αρχική, δύο νέα chipsets για να υπάρχει ποικιλία σε όλα.
Για την Mali-G52, μάθαμε τα εξής:
- Καλύτερη απόδοση κατά 30% σγυρκιτικά με την G51.
- Μικρότερη κατανάλωση από τον προκάτοχο.
- Bέλτιστη υποστήριξη με την τεχνολογία Al.
- Επεξεργάζεται 2 pixels και 2 texels ανα χρονικό διάστημα σε έναν πυρήνα και μπορεί να υπάρχουν 1 μέχρι 4 πυρήνες ανά GPU.
Η Mali-G31, διαθέτει:
- Δύο πυρήνες και δύο μονάδες επεξεργασίας ανά πυρήνα.
- Είναι 20% μικρότερη από μια G51 MP2 αλλά με την ίδια ισχύ.
- Επεξεργάζεται 2 pixels και 2 texels ανα χρονικό διάστημα σε έναν πυρήνα και μπορεί να υπάρχουν 1 μέχρι 4 πυρήνες ανά GPU.
Το κοινό χαρακτηριστικό και των δύο GPUs είναι πως υποστηρίζουν OpenGL ES 3.2 και Vulkan.
Επίσης, έχουμε και την Mali-V52 μπορεί να κωδικοποιήσει βίντεο 4K στα 60fps και το τελικό αποτέλεσμα θα έχει 20% καλύτερη ποιότητα. Στον τομέα της αποκωδικοποίησης, μπορεί να υποστηρίξει ευκρίνεια 4K στα 120fps και το VPU είναι 38% μικρότερο και προσφέρει διπλάσια απόδοση αποκωδικοποίησης έναντι ενός V61.
Με την επεξεργασία αποκωδικοποίησης βίντεο, το Mali-D51 χρησιμοποιήσει 30% λιγότερη ενέργεια από την GPU.
[via]