Ερευνητές αγοράς της Apple, αποκάλυψαν τους αριθμούς πίσω από την εκπληκτική επιτυχία των Pokémon Go. Στην ετήσια έκθεσή της, η εταιρεία εκτιμά ότι το παιχνίδι έφερε έσοδα 950.000.000 δολάρια για το 2016, μετά την αρχική κυκλοφορία του στις 5 Ιουλίου του περασμένου έτους.
Το Pokémon Go κατέχει την πρώτη θέση ως το πιο κατεβασμένο παιχνίδι του 2016 για το iOS και το Google Play, παρά το γεγονός ότι απαγορεύτηκε στην Κίνα και καθυστέρησε να κυκλοφορήσει στην Ινδία. Το παιχνίδι είναι επίσης κορυφαίο στο μηνιαίο διάγραμμα με τους ενεργούς χρήστες, και το τρίτο σε έσοδα σε iOS / Google Play, πίσω από το Νο 2 Clash of Clans και Νο 1 Monster Strike.
Η εφαρμογή κατάφερε να προσελκύσει εκατομμύρια μη-gamers και επίσης δελέασε παίκτες να περνούν περισσότερο χρόνο smartphones τους σε λιγότερο τυπικές καταστάσεις, όπως είναι η χρήση του τηλεφώνου ενώ περπατάς στο πάρκο. Όσον αφορά το σύνολο των χιλιομέτρων από τους χρήστες, ένα βίντεο από την Niantic τον περασμένο μήνα δείχνει ότι οι παίκτες έχουν διανύσει περισσότερα από 4,5 δισεκατομμύρια μίλια ή 8,7 δις χιλιόμετρα.
Το μεγαλύτερο ίσως επίτευγμα του Pokémon Go είναι το γεγονός ότι έφθασε 800 εκατομμύρια δολάρια σε καταναλωτικές δαπάνες μόλις σε 110 ημέρες, πολύ πιο γρήγορα από ό, τι οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι στην αγορά.
Συγκριτικά, το Candy Crush Saga κατάφερε να φτάσει σε αυτό το επίπεδο σε περισσότερες από 250 ημέρες, ενώ το Puzzle & Dragons και Clash of Clans σε πάνω από 400/500 ημέρες αντίστοιχα.
Για να μας βοηθήσουν με την αφομοίωση αυτών των αριθμών, οι ερευνητές από την εταιρεία μας προσέφεραν μια αναλογία:
«Για να καταλάβουμε την επιτυχία Pokémon Go, οι παγκόσμιες δαπάνες το 2016 υπερβαίνουν το συνολικό παγκόσμιο ακαθάριστο ποσό που «χτύπησε» στο box office, το Batman vs Superman: Dawn of Justice.»
[via]