Petscop: Part 11
Εκεί λοιπόν που νομίζαμε ότι το μυστήριο του Petscop, είχε λάβει τέλος με έναν απότομο και παράδοξο τρόπο, χωρίς να δίνει απαντήσεις σε όλα μας τα ερωτήματα, έρχεται μετά από 7 μήνες το part 11, να τα ανατρέψει όλα. Πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, αξίζει να αναφερθούμε σε μια σημαντική αλλαγή που συνέβη στο κανάλι του Petscop στο YouTube. Πλέον, στην περιγραφή του καναλιού αναφέρεται ότι ο διαχειριστής δεν είναι το πρόσωπο που είχαμε γνωρίσει ως Paul, αλλά μια “ομάδα” ατόμων στην οποία παραχώρησε τα δικαιώματα χρήσης του καναλιού και τους στέλνει τα video. Το γεγονός ότι πρόκειται για μια “ομάδα” ατόμων το συμπεραίνουμε από το γεγονός ότι αναφέρονται στον εαυτό τους ως “εμείς”. Ωστόσο, θα ανακαλύψουμε στην συνέχεια αν αυτή η αλλαγή θα έχει αντίκτυπο και στην όλη ροή του story.
Το part 11 λοιπόν, ξεκινά με το γνωστό σε όλους μας πράσινο ανθρωπάκι να περιφέρεται σε ένα έρημο μέρος. Εξακολουθεί όμως να έχει πάνω από το κεφάλι του το πράσινο κλειδί που είχε και στο προηγούμενο part. Παράλληλα, ακούμε τον Paul να μιλάει για σημάδια που είχε αγνοήσει στο παρελθόν και τώρα αντιλαμβάνεται τι πραγματικά σήμαιναν. Φαίνεται πως αναφέρεται για άλλη μια φορά στο άτομο για το οποίο ξεκίνησε όλα αυτά τα video, προκειμένου να του αποδείξει ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι όντως υπάρχει. Συνεχίζει λοιπόν, λέγοντας ότι πλέον όλα βγάζουν νόημα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το μέρος όπου βρήκε το παιχνίδι. Πιστεύει ότι με κάποιο τρόπο το παιχνίδι αυτό συνδέει τον ίδιο με το άτομο στο οποίο μιλάει.
Where is house?
Μετά από όλα αυτά περνάει στο παιχνίδι και αρχίζει και εξηγεί τι ακριβώς συμβαίνει. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, έχει βρει ένα σκίτσο και προσπαθεί να το αντιγράψει κινώντας τον παίκτη σύμφωνα με αυτό. Ξαφνικά, εμφανίζεται από το πουθενά ένα παράθυρο και περιμένει να δεχτεί μια ερώτηση από τον Paul. Παρόλα αυτά, δεν γράφει τίποτα και συνεχίζει να περιπλανιέται στο χώρο, μέχρι που βρίσκει κάτι σαν μια ρόδα που στριφογυρίζει πάνω σε έναν στύλο. Κατόπιν, επαναλαμβάνει την ίδια διαδικασία που έκανε προηγουμένως κι εμφανίζεται πάλι το παράθυρο που περιμένει μια ερώτηση. Ο Paul γράφει την ερώτηση: “Where is house?”, χωρίς να λάβει απάντηση. Για τον λόγο αυτό, κινείται με τον χαρακτήρα προς τα πάνω μέχρι που βρίσκει έναν δρόμο.
Λίγο παραπέρα, υπάρχει μια κάμερα που εμφανίζει το μήνυμα: “This is a frozen house, captured three times, exactly as it was”. Ακριβώς από πίσω βρίσκεται το σπίτι που αναζητούσε. Κατευθύνεται προς την πόρτα και το κλειδί που υπήρχε πάνω από το κεφάλι του χαρακτήρα εξαφανίζεται. Τότε, εμφανίζεται ένα μήνυμα που τον ενημερώνει ότι παρόλο που ξεκλείδωσε την πόρτα, δεν μπορεί να την ανοίξει. Έπειτα από αυτό, επιστρέφει ξανά στον δρόμο και μετακινεί τον χαρακτήρα δεξιά και αριστερά, περπατώντας πάνω σε αυτόν. Όταν γυρίζει πίσω στο σπίτι, η πόρτα είναι ανοιχτή.
Περίεργες ημερομηνίες
Μέσα στο σπίτι, υπάρχουν αρκετά από τα αντικείμενα που είχαμε χαρακτηρίσει σε προηγούμενο part, κάτι σαν coins, τα οποία ο Paul συλλέγει. Όμως αν παρατηρήσει κανείς, θα δει ότι υπάρχει επίσης ένας μαύρος χαρακτήρας που περιπλανιέται. Όταν ο Paul κατευθύνεται προς το ερωτηματικό, εμφανίζεται η ερώτηση: “Where have you been? Why were you gone for such a long time?”. Συνεχίζει με την ερώτηση: “Is this a present? Who is it for?”. Έπειτα, παρατηρεί ότι υπάρχουν δύο ημερολόγια.
Στο ένα από αυτά είναι σημειωμένες κάποιες ημερομηνίες, ενώ στο άλλο όχι. Ωστόσο και στα δύο υπάρχει ένα δέντρο στις 25 Δεκεμβρίου. Αντιλαμβανόμαστε ότι τα δύο ημερολόγια είναι από διαφορετικά έτη, καθώς η 25η Δεκεμβρίου είναι σε διαφορετική ημέρα. Μετά από αυτό, ο Paul κινείται προς το πίσω μέρος του σπιτιού και τότε εμφανίζεται η ερώτηση: “Can I use the bathroom?” και μετά από λίγο, η απάντηση: “Of course”. Κατόπιν, ο χαρακτήρας μπαίνει μέσα στο μπάνιο. Μόλις ο Paul τον οδηγεί στη μπανιέρα, μαυρίζει όλη η οθόνη.
Από το σημείο αυτό και για λίγα ακόμα λεπτά του video, αρχίζουν και συμβαίνουν τα απρόοπτα του Petscop, που ως συνήθως δεν ξέρεις από που θα εμφανιστούν. Αφότου λοιπόν μαυρίσει η οθόνη, το παιχνίδι επιστρέφει πάλι στο intro, όπου περιμένει να πατήσει ο παίκτης το κουμπί start για να ξεκινήσει. Παρόλα αυτά, ο Paul δεν πατάει τίποτα. Έτσι το παιχνίδι αρχίζει και δείχνει demo από το gameplay. Να σημειωθεί ότι τα σημεία που δείχνει, δεν τα έχουμε δει ποτέ μέχρι στιγμής κατά τη διάρκεια των video του Paul. Εν ολίγοις, βλέπουμε την κάμερα να κινείται δείχνοντας παράλληλα ένα ρολόι στις 03:00 ακριβώς (υποθέτουμε ότι είναι τα ξημερώματα…).
Καινούργιος χαρακτήρας (;)
Στη συνέχεια, φτάνει σε ένα σημείο, όπου δείχνει τον χαρακτήρα να συνομιλεί με έναν άλλο χαρακτήρα, πατώντας ορισμένους συνδυασμούς πλήκτρων. Ύστερα, εμφανίζει τον χαρακτήρα σε έναν χώρο που μοιάζει με το εσωτερικό ενός σχολείου. Ταυτόχρονα, δίπλα του υπάρχει το Tool που είχαμε δει σε προηγούμενο part. Κάποια στιγμή βρίσκει ένα ντουλαπάκι με ένα λουκέτο. Τότε, το Tool τοποθετεί τον κωδικό και το ξεκλειδώνει. Μετά από αυτό, το παιχνίδι επανέρχεται από μόνο του σε κανονική ροή και επιστρέφει πάλι στο μπάνιο, από όπου είχαν αρχίσει όλα τα περίεργα.
Σημείωμα
Μετά από αυτό, παρατηρούμε ότι το μπάνιο είναι λίγο διαφορετικό από ότι πριν. Κάποια στοιχεία, όπως η ράμπα που οδηγούσε στη μπανιέρα κι ο λευκός κύβος από πάνω, δεν υπάρχουν πλέον. Μόλις ο Paul βγαίνει έξω από το μπάνιο, αντικρίζουμε κι άλλες διαφορές, όπως το γεγονός ότι το ένα από τα δύο ημερολόγια και το δέντρο λείπουν. Επίσης, υπάρχει ένας κουβάς που μπορείς να τον σπρώξεις και να τον μετακινήσεις κι ένα αντικείμενο που τρέμει.
Έπειτα, ο Paul πηγαίνει κοντά σε έναν πίνακα στον τοίχο και βλέπει ένα χαρτί που γράφει: “My husband may come here after 6:00 pm. Please stay overnight if you can. Thank you so so so much”. Όταν πηγαίνει και ξαναβλέπει το ημερολόγιο, οι ημερομηνίες που είχε σημειωμένες είναι οι ίδιες, μόνο που η σημερινή ημερομηνία που αναβοσβήνει είναι 5 Ιουνίου. Επομένως, συμπεραίνουμε ότι πιθανότατα πήγαμε πίσω στο χρόνο.
Στη συνέχεια, ο Paul μπαίνει σε μια άλλη πόρτα.
Πίσω από αυτή την πόρτα, υπάρχει ένα δωμάτιο στο οποίο, μεταξύ άλλων, υπάρχει το ρολόι που είδαμε στο demo κι ένα κοριτσάκι που τρέμει πάνω σε ένα κρεβάτι. Το κοριτσάκι αυτό μοιάζει αρκετά με την Care που είχαμε συναντήσει σε προηγούμενο part και το τρέμουλο της, είναι ίδιο με αυτό του αντικειμένου έξω από το δωμάτιο. Ο Paul δεν μπορεί να πλησιάσει το κρεβάτι, καθώς φαίνεται ότι υπάρχει κάτι σαν ασπίδα γύρω από αυτό. Μην ξέροντας τι να κάνει, βγαίνει έξω και πηγαίνει ξανά στην είσοδο του σπιτιού.
Ύστερα, ξαναμπαίνει στο σπίτι, στο δωμάτιο που ήταν πριν, και πηγαίνει στην πόρτα που είναι κάτω από το ρολόι. Την προηγούμενη φορά που μπήκε εκεί, δεν συνέβη τίποτα. Όμως, αυτή τη φορά η πόρτα κλείνει πίσω του κι αυτός απλά περιμένει. Κάποια στιγμή, πέφτει ένα κομμάτι από το παράθυρο που ήταν πίσω από το κρεβάτι και το δωμάτιο φωτίζεται. Από εκεί μπαίνει ένας χαρακτήρας, που έμοιαζε με αυτόν του παιχνιδιού και τον είχαμε συναντήσει σε προηγούμενο part και εξαφανίζει την Care. Αμέσως μετά, εμφανίζεται το μήνυμα: “Care left the room”.
Care B
Παρόλα αυτά, μετά από λίγο τα πράγματα γίνονται όπως ήταν πριν ο Paul περάσει την πόρτα κάτω από το ρολόι κι η πόρτα ξανανοίγει. Όταν όμως βγαίνει εντελώς από το δωμάτιο, βλέπει πως αυτός ο χαρακτήρας που εμφανίστηκε προηγουμένως τώρα τον ακολουθεί. Έτσι λοιπόν, βγαίνει ξανά έξω από το σπίτι και πηγαίνει στο πλάι από τη δεξιά μεριά. Εκεί βρίσκει μια σκάλα. Μόλις πηγαίνει σε αυτή, οδηγείται πάλι στο δωμάτιο, όμως στην κατάσταση που ήταν όταν ο Paul βρισκόταν εγκλωβισμένος πίσω από την πόρτα. Τότε συλλέγει και την Care. Έπειτα, πηγαίνει στο pause menu και στα pets και επιλέγει την Care A.
Κάτω από αυτή εμφανίζονται οι εξής πληροφορίες: “When the emergency began, you were all looking for Care A. I told you all, we would never find Care A. When Care A goes missing, she goes missing forever. My brother didn’t want us to find him, because he knew we were all looking for Michael A. I’m back. This is my present for you. I started it in 1996, for Marvin. If you think they’re worth any effort, see if you can save Care B, or Care NLM. Care B is in the school, of course. Fuck you all, and fuck me as well. Merry Christmas. Check your bathroom now” – Rainer.
Μουσική δοκιμασία
Όταν ο Paul πηγαίνει στο μπάνιο, εμφανίζεται ξανά η μαύρη οθόνη. Ακολουθεί και πάλι το demo, που συνεχίζει από το σημείο που είχε μείνει προηγουμένως στο σχολείο. Ο χαρακτήρας μπαίνει σε μια πόρτα που τον οδηγεί σε μια τάξη. Εκεί βρίσκεται ο άλλος χαρακτήρας που τον ακολουθούσε στο σπίτι. Τον συμβουλεύει να παίξει μουσική για να εμφανιστεί η Care B μέσα από τη μελωδία. Αμέσως ο χαρακτήρας παίζει μουσική και εμφανίζονται κυκλάκια στον πίνακα. Κάποια στιγμή όμως, τα κυκλάκια αρχίζουν και γίνονται κόκκινα. Τότε, ο άλλος χαρακτήρας του λέει ότι παίζει κακή μουσική σαν την Tiara και ότι η Care B χάθηκε. Θα πρέπει να το κάνει σωστά την επόμενη φορά.
Έτσι τελειώνει κι αυτό το part.
Θα συνεχίσουμε με την εξερεύνηση του περίεργου και μυστηριώδους κόσμου του Petscop, στο επόμενο μέρος του οδηγού.
Video