Εχθές το μεσημέρι, χωρίς καμία προειδοποίηση, το PTB (Public Test Build) για την έκδοση 2.1.0 του παιχνιδιού, προστέθηκε στο Steam. Για όσους δεν το ξέρουν, τα PTB του Dead By Daylight, είναι σαν τα Test Servers που έχουν πολλά άλλα παιχνίδια (PUBG, R6, Overwatch κτλ). Στο τελευταίο Developer Stream, το οποίο κάνουν κάθε 2 εβδομάδες την Πέμπτη στο κανάλι τους στο Twitch, είχαν μιλήσει για πολλές ιδέες που θέλουν να είναι στο PTB. Πολλές από αυτές ήταν κυρίως αλλαγές για τους Killers, αλλά δεν είχαν δηλώσει κάποια ημέρα που θα έβγαινε το Update.
Λοιπόν, επειδή έχουμε πολλά να πούμε, ας αρχίσουμε:
Balance:
- Μειώθηκε ο χρόνος που περνάει για να σηκώσει ο Killer έναν downed Survivor. Από 4,3 σε 3 δευτερόλεπτα. Για λίγο καιρό, το να σώσεις κάποιον με φακό θα είναι πιο δύσκολο, μέχρι να συνηθίσουμε στο νέο χρόνο.
- Τώρα όλοι θα βλέπουν ποιος Survivor είναι το Obsession. Μέχρι αυτό το update, μόνο ο Killer κι ο συγκεκριμένος Survivor το ήξεραν. Μπορεί να μην φαίνεται σαν μεγάλη αλλαγή, αλλά θα αλλάξει ο τρόπος που παίζουν πολλοί.
- Άλλαξε το effect της Κούρασης (Exhaustion), έτσι ώστε να μην πέφτει ενώ τρέχουν οι Survivors. Αυτό το είχαν ξαναπροσπαθήσει στο παρελθόν με το Sprint Burst, όμως υπήρχαν πολλές αντιδράσεις, και το έβγαλαν. Ας δούμε τι θα κάνουν αυτή την φορά.
Ranks και Pips:
- Δεν γίνεται πια να πέσεις από το Rank 15 σε Rank 16 χάνοντας pip.
- Οι παίκτες σε Rank 20 με 16 δεν θα χάνουν pips, άρα δεν θα πέφτουν και rank.
- Άλλαξαν τα Ranks μετά από το μηνιαίο Rank Reset. Πιο αναλυτικά: Από rank 1 και 2, θα πέφτεις στο rank 10. Από rank 3 και 4 θα πέφτεις στο rank 11. Από rank 5 και 6, θα πέφτεις στο rank 12 κτλ.
Αλλαγές σε Killer Perks:
- Το Bitter Murmur, κάθε φορά που φτιάχνεται μια γεννήτρια, δείχνει τα auras των Survivors κοντά σε αυτή για 5 δευτερόλεπτα. Όταν φτιάχνεται η τελευταία γεννήτρια, δείχνει τα auras όλων των Survivors για 5/7/10 (η πλάγια γραμμή χωρίζει τα levels του perk).
- To Brutal Strength θα κάνει πιο γρήγορο και το σπάσιμο γεννητριών, μαζί με των pallets κατά 10%/15%/20%.
- To Hangman’s Trick μειώνει τον χρόνο επιδιόρθωσης των παγίδων του Trapper, κατά 60 δευτερόλεπτα.
- Το Predator τώρα θα δείχνει τα Scratch Marks σε μια πιο στενή γραμμή, αντί να τα δείχνει για περισσότερη ώρα.
- Το Save The Best For Last τώρα λειτουργεί με πόντους. Κάθε φορά που ο Killer χτυπάει έναν Survivor που δεν είναι το Obsession του, θα παίρνει ένα πόντο. Κάθε πόντος μικραίνει το cooldown της επίθεσης του Killer, κατά 5% και μπορεί να έχει το πολύ 8 πόντους. Κάθε φορά που χτυπάει το Obsession χάνει 4/3/2 πόντους.
- Το Sloppy Butcher τώρα δίνει το Mangled effect όταν σε χτυπάει ο Killer. Δηλαδή 25% πιο αργό healing. Το effect φεύγει, όταν ο Survivor είναι πάλι στο Healthy state.
- To Tinkerer τώρα ειδοποιεί τον Killer όταν μια γεννήτρια φτάσει στο 90%. Ταυτόχρονα εξαφανίζει το Terror Radius του Killer για 4/6/8 δευτερόλεπτα. *Δεν επηρεάζει addons πια*
Αλλαγές σε Survivor Perks:
- Όταν ψάχνεις Chest με το Ace In The Hole, τώρα το αντικείμενο που θα βρεις θα έχει πάντα ένα Very Rare ή χειρότερο addon. Επίσης θα υπάρχει μια πιθανότητα 10%/25%/50% να έχει ένα δεύτερο Uncommon ή χειρότερο addon.
- Τώρα με το Calm Spirit, οι Survivors δεν θα “ουρλιάζουν” όταν χτυπιούνται από κανονική επίθεση, από Shock του Doctor, ή από το αέριο του Clown.
- Το Dark Sense τώρα δείχνει το aura του Killer στον Survivor που το χρησιμοποιεί, κάθε φορά που φτιάχνεται μια γεννήτρια για 5 δευτερόλεπτα. Όταν φτιαχτεί η τελευταία γεννήτρια το aura εμφανίζεται για 5/7/10 δευτερόλεπτα.
- To Deja Vu τώρα δείχνει τα auras των τριών γεννητριών που είναι πιο κοντά μεταξύ τους για 30/45/60 δευτερόλεπτα στην αρχή του match. Όπως και κάθε φορά που μια γεννήτρια φτιάχνεται.
- Με το Sole Survivor τώρα ο Killer δεν θα μπορεί να δει το aura σου για max 16/18/20 μέτρα, ανάλογα με το πόσοι Survivors είναι νεκροί. Επειδή είναι λίγο μπερδεμένο, ουσιαστικά κάθε φορά που πεθαίνει ένας Survivor παίρνεις έναν πόντο, στους 3 πόντους φτάνει το perk στο max. Δηλαδή 3 πόντοι στο level 1 Sole Survivor είναι 16 μέτρα, στο level 2 είναι 18 και στο level 3 είναι 20)
Επειδή οι αλλαγές είναι πολλές και σημαντικές, θα τις χωρίσω σε δύο μέρη. Άρα εδώ είναι το τέλος του πρώτου μέρους!
Πείτε μου στα σχόλια την γνώμη σας για τις αλλαγές αυτές, ή κάποιο άλλο θέμα του παιχνιδιού που θα θέλατε να καλύψω!